TAVS PALĪGS DIGITĀLAJOS KLIENTU PIESAISTES CEĻOS

mēs veidojam stratēģiskus digitālās pieredzes ceļus tieši Tavam klientam no Facebook reklāmas līdz pārdošanas pogai

IZKLAUSĀS PAZĪSTAMI?

Neatkarīgi no Tavas pieredzes digitālā mārketingā un pārdošanā, visticamāk, arī Tu domā, ka rezultātam vajadzētu būt daudz labākam pret ieguldīto naudu, laiku un pūlēm. Ja esi domājis, kāpēc Tava uzņēmuma mārketinga komandas centieni Facebook reklāmā, satura mārketingā un SEO optimizēšanā līdz galam nestrādā, tad mums ir atbildes un risinājumi Tavam biznesam.

VIRZIENI

KĀ MĒS PALĪDZAM

SKAIDRA STRATĒĢIJA

Mums ir skaidra izpratne, kā digitālais mārketings strādā vienotā, uz pārdošanu vērstā stratēģijā

IZCILA PĀRDOŠANA

Pārzinām digitālus paņēmienus, kā efektīvāk pārdot produktus un  pakalpojumus internetā

Strategy target
SASNIEGTS REZULTĀTS

Katrā stratēģijas posmā tiek mērīti un uzlaboti rezultāti, galvenokārt prioritizējot Tavus pārdošanas mērķus

PĀRLIECINOŠI TEKSTI

Pārdošana sākas un beidzas ar saturu – mūsu komandā ir copywriting profesionāļi, kas pārzina vārda spēku

DIZAINS, KAS PĀRDOD

Gaumīgu dizainu optimizējot pārdošanai, veidojam mājaslapas un e-veikalus, kas vairo pirkumus

KĀ TAS STRĀDĀ

IZCILA PĀRDOŠANA

Mēs zinām, kā notiek izcila pārdošana un mums nav žēl ar to dalīties. Mūsu pieeja ir izglītot savus klientus par to, kas veido veiksmīgu pārdošanu un kā digitālam mārketingam ir jāstrādā uz pārdošanu un konversijām vērstā sistēmā. Laba pārdošanas prakse balstās uz pārdošanas ceļa jeb funnel stratēģiju.

Lūk, mūsu 7 soļu sistēma, kā veiksmīga funnel stratēģijas izmantošana notiek digitālajā vidē.

SOLIS #1

Artboard 61

KLIENTA IZPĒTE

Sen jau vairs nav efektīvi definēt savu mērķauditoriju, nosakot tās vecumu un ienākumu līmeni - tas nesniedz nekādu konkrētību par patērētāju. Mēs Tev palīdzam izpētīt, kas ir Tava mērķauditorija - niansēti izprotot viņu vērtības, šķēršļus, sāpīgos punktus, intereses, kā arī internetā meklēto saturu un kurās vietnēs to uzrunāt.

KLIENTU PLŪSMAS AVOTI

Lai uz tieši Tavu lapu atnāk tieši Tavs potenciālais klients, ir jāatrod vispiemērotākais klientu plūsmas (traffic) avots. Mēs izvietojam precīzi mērķētas maksas reklāmas, rakstām SEO optimizētus bloga ierakstus un mājaslapas tekstus, lai palielinātu iespējas Tava uzņēmuma lapai tikt apmeklētai no dažādiem kanāliem.

SOLIS #2

SOLIS #3

Approved ads tick mark

SATURS, KAS PĀRDOD

Pirkumi rodas pēc tam, kad patērētājam ir nodibinātas attiecības ar zīmolu, un attiecības sākas ar saturu, kas rada vērtību. Mēs veidojam saturu no Instagram ieraksta līdz pat tekstam pie pirkšanas pogas. Atkarībā no izvēlētiem kanāliem un stratēģijas, tas var būt skaidrojošs video, blogs vai vesela piezemēšanās lapa (landing page), kas spēj nostiprināt šīs attiecības, un apmaiņā pret vērtīgu saturu pat iegūt Tavu potenciālo klientu kontaktus (leads).

PĀRDOŠANA

Kurš vairs izdara pirkumu, klikšķinot uz reklāmas, kas bļauj "PĒRC"? Mēs palīdzam veidot gudrus pārdošanas ceļus (funnel), kas pakāpeniski virza klientu uz pirkuma veikšanu, skaidrojot problēmu, radot vērtību un izdarot piedāvājumu īstajā laikā un vietā. Konversijām un pārdošanai optimizēti teksti, kā arī mājaslapas un e-veikala dizains pārliecina par vērtību, rada uzticību un vairo pirkumu skaitu.

SOLIS #4

SOLIS #5

PIEPĀRDOŠANA

Pirmais pirkums no jauna klienta ir visgrūtāk izdarāmais solis, taču, kolīdz attiecības jau ir nostiprinātas ar pirkumu, ir jāizmanto iespēja veikt tālākos piedāvājumus. Mēs protam gudri piedāvāt Tavam klientam nākamo loģisko soli iepirkšanās pieredzē, veidojot gudras remārketinga un piepārdošanas kampaņas, kas rada klientam vilinošu piedāvājumu un palielina Tavus pārdošanas apjomus.

ATTIECĪBU UZTURĒŠANA

Tāpat kā jebkurās attiecībās - ja par tām nerūpēsies, tās iznīks. Mēs palīdzam veidot stabilas attiecības Tavam zīmolam ar Tavu patērētāju, izmantojot atkārtoti mērķētas reklāmas (retargeting), epastu kampaņas, kas rada vērtību, noderīgus bloga ierakstus un sociālo mediju saturu. Vienlaikus tiek nodrošinātas iestrādnes automatizētai klientu uzrunāšanai atkal un atkal, emocionāli piesaistot zīmolam.

SOLIS #6

SOLIS #7

ANALĪTIKA

Lai palīdzētu Tavam biznesam augt, dati ir jāmēra un jāuzlabo ikkatrā digitālā mārketinga pārdošanas ceļa jeb funnel posmā. Mēs palīdzam pieslēgt Tavai lapai spēcīgākos analītikas rīkus un izskaidrot rezultātus, lai pieņemtu informētus lēmumus, kas balstīti faktos, nevis minējumos.

MULSINA, KĀ TIEŠI TAS STRĀDĀ?

Gadījumā, ja Tev joprojām nav līdz galam skaidrs, kā tieši notiek izcila pārdošana – noskaties mūsu bezmaksas video lekciju, kas izskaidro niansēs un ar piemēriem, kā, izmantojot pasaules stabilāko digitālā mārketinga stratēģiju, iespējams audzēt klientu datubāzi un peļņu ar maksimālu efektivitāti.

SAZINIES AR MUMS

Mēs patiesi gribam Tev palīdzēt! Lai uzzinātu, kā varam nodrošināt izcilu pārdošanu tieši Tavam biznesam – spied uz pogas zemāk, ieplāno laiku bezmaksas iepazīšanās sarunai, un mēs ar Tevi sazināsimies, cik ātri vien iespējams!

MŪSU KLIENTI

KAM MĒS PALĪDZAM

B2B

Neatkarīgi, vai uzņēmumiem pārdodat produktus vai pakalpojumus, mēs zinām, kā audzēt jūsu klientu skaitu

B2C

Mēs palīdzam pārdot fiziskus un virtuālus produktus tiešajam patērētājam ar e-veikala starpniecību vai bez tā

FREELANCERI

Mēs palīdzam palielināt klientu loku pašnodarbinātajiem jeb freelanceriem caur mājaslapu un sociāliem tīkliem

MAZIE UZŅĒMĒJI

Mūsu interesēs ir palīdzēt mazajiem biznesiem uzsākt tirgošanu ar digitālā mārketinga iespējām

PAKALPOJUMI

KO VARAM TEV PIEDĀVĀT

Izcilas pārdošanas stratēģijas izveides ietvaros ietilpst dažādu pakalpojumu veikšana, sākot no maksas reklāmu izvietošanas līdz pat pilnas mājaslapas izstrādei.

KLIENTU PLŪSMA

FACEBOOK

Efektīvas maksas reklāmas, kas ieinteresē un vairo lapas apmeklējumu

INSTAGRAM

Ieraksti un Instagram Story reklāmas ar mērķi vest uz konkrētu lapu

TWITTER

Twitter saturs, kas rada pievienoto vērtību un ieinteresē apmeklēt lapu

YOUTUBE

Video saturs, kas izglīto un ieinteresē par produktu/pakalpojumu

BLOGS

SEO optimizēti bloga ieraksti, kas rada pievienoto vērtību

SATURS, KAS PĀRDOD

VIDEO SATURS

Video saturs pēc iedarbīgākā scenārija

SOCIĀLO TĪKLU SATURS

Satura mārketings, kas pakāpeniski virza uz pirkumu

PIEZEMĒŠANĀS LAPAS

Landing lapas, kas sniedz visu pirkuma izdarīšanai

epastu magnēts

Augstas pievienotās vērtības saturs apmaiņā pret epastu

Email ads letter
EPASTU KAMPAŅAS

Automatizētas epastu sērijas, kuras klienti vēlas atvērt

Blogs

Bloga raksti, kas klientu problēmām sniedz risinājumu

PĀRDOŠANA

E-KOMERCIJA

E-veikals optimizēts gudrai iepirkšanās pieredzei

PĀRDOŠANAS LAPAS

Landing lapas ar konkrētu, pārliecinošu piedāvājumu

PIEPĀRDOŠANA

Gudra produktu un pakalpojumu piepārdošana ar vienu klikšķi

Text message ads
RETĀRGETINGS

Nodrošināta veselīga atgriezeniskā saite ar patērētāju

PILNA MĀJASLAPA

STĀSTS UN PĀRDOŠANA

Visas nepieciešamās lapas sadaļas izkārtotas pēc labākās digitālās pārdošanas prakses

PĀRLIECINOŠI TEKSTI

Informācija par uzņēmumu un produktiem optimizēta meklētājprogrammām un pārdošanai

DIZAINS, KAS PĀRDOD

Gaumīgs dizains atbilstoši zīmola identitātei, veidots ērtai klientu iepirkšanās pieredzei

MĀRKETINGA RĪKI

Mājaslapā integrēti pārdošanu veicinoši rīki

MOBILE-FRIENDLY

Optimizēta lapa ātrai un ērtai pārlūkošanai no mobilajām ierīcēm

MĀJASLAPA, KAS PIESAISTA KLIENTUS UN PĀRDOD

Iespējams, Tu pat nenojaut, ka 75% no Tavas digitālās pārdošanas efektivitātes nosaka nevis tas, cik daudz Tavai mājaslapai ir apmeklētāji, bet gan cik labi mājaslapa spēj pārvērst apmeklētājus par maksājošiem klientiem.

ATSAUKSMES

KO SAKA MŪSU KLIENTI

Mēs uzskatām, ka par mūsu kompetenci vislabāk runā mūsu paveiktie darbi. Tādēļ mūsu aģentūras panākumi mērās mūsu klientu pārdošanas rezultātos – Tavas uzvaras kļūst vienlīdz par mūsu uzvarām.

Daļa no manas dzīves ir saistīta ne tikai ar runas kursiem un konsultācijām, bet arī startupiem. Biju izmēģinājis uzbūvēt mājaslapas pats, mēģinot gan Wix, gan WordPress, taču bez rezultāta. Es sapratu, ka tās prasības, ko es esmu iedomājies mājaslapas izveidošanai, ir par augstu, lai es tās paveiktu pats - ne tikai dizainu un tekstus, bet arī mājaslapas hostingu un citas tehniskās nianses. Izlēmu piesaistīt aģentūru, taču man bija svarīgi, lai rezultāts ir ne tikai glīts un gaumīgs, bet arī pārdod. Esmu ļoti apmierināts ar Digital Drive Agency kompetenci gan no satura, gan dizaina viedokļa - mājaslapa ir vienkārša, taču ļoti spēcīga un pārliecinoša. Ir lietas dzīvē, ko mēs varam darīt paši, un ir lietas, kuras labāk atstāt profesionāļu rokās, ja patiešām gribas sasniegt izcilu rezultātu!
Oskars Priede
Runas kursu pasniedzējs
Pirms sākām sadarboties ar Digital Drive, mēs izmantojām ļoti vienkāršas mārketinga tehnikas un mērķējām savas reklāmas uz ļoti plašu un nenoteiktu auditoriju, kas reti kad rezultējās kvalitatīvos klientos. Ar Digital Drive mēs kopā izveidojām jaunus pārdošanas funnels, kas mums iegūst daudz vairāk kvalitatīvus klientus nekā iepriekš. 4 mēnešu laikā uzbūvējām pilnīgi visu no nulles - mājaslapu, divas landing lapas un divus pārdošanas ceļus, kā arī Facebook reklāmas kampaņas konkrētiem klientu profiliem, kuras atkārtojot mums sanāk atkal un atkal piesaistīt jaunus klientus. Tagad mums ir vairāk kā 250 leads mūsu kontaktlistē un, pateicoties SEO optimizācijai, tie tikai aug. Šī stratēģija tiešām palīdzēja mūsu uzņēmumam augt.
Mārtiņš Tiltiņš
TIVOHus pārdošanas un mārketinga vadītājs
Īsā laika posmā kopā ar Digital Drive mēs uzbūvējām ļoti mērķtiecīgu plānu, kā sasniegt 400 dalībniekus biohacking.lv konferencei un attīstīt pilnīgi jaunu nozari Latvijā. Daudzi neticēja, ka tas ir iespējams, bet ar pareiziem rīkiem, tehnisko un zināšanu atbalstu, un savu aktīvu iesaisti, mēs to paveicām. Paldies Kristiānam, Katei un komandai par aktīvu, mērķtiecīgu un galvenais uz pārdošanas rezultātu vērstu sadarbību.
Māris Žunda
Rūdīšanās skolas vadītājs, biohacking.lv rīkotājs
Sešas nedēļas pirms Marketing Shake konferences sapratām, ka būs nepieciešama palīdzība ar pārdošanu caur Facebook un bijām jau dzirdējušas par Digital Drive komandas panākumiem reklāmu kampaņu izveidē citiem projektiem, tāpēc izlēmām piesaistīt viņus palīgā. Īsā laikā tika izveidots gan pārdošanas lapas teksts, gan reklāmu saturs, gan pašas kampaņas, kas sasniedza savu mērķi. Kopā pārdevām pilnīgi visas konferences biļetes beigās vēl paaugstinot cenas lielā pieprasījuma dēļ.
Zanda Lazda
Žurnāla Kapitāls valdes priekšsēdētāja

PAR MUMS

MŪSU KOMANDA

Savā iekšējā komandā esam sapulcējuši spēcīgākos nozares profesionāļus, kas tieši Tavam biznesam palīdzēs atrast labākos pārdošanas risinājumus, iedarbīgākos tekstus, veiksmīgākos dizaina, video un vizuālās identitātes risinājumus.
33764325_1729434787105802_5845318020179689472_n.jpg

KRISTIĀNS LĪCIS

CEO, stratēģiJA UN PĀRDOŠANA

IcebergBuilder un Digital Drive dibinātājs – vairāk kā 8 gadu pieredzē pārdodot gan klientu, gan savu uzņēmumu produktus, atklājis, ka viņa dzīves ceļš ir palīdzēt citiem nopelnīt savus sapņus

kate-02.jpg

KATE KAULAKALNA

CEO, SATURA STRATĒĢIJA

satura mārketinga eksperte ar akadēmisko izpratni valodniecībā –  atradusi savu aicinājumu ar vārda spēku uztaustīt cilvēka būtību un kustināt jēgpilnus ekonomiskos procesus

Reinis-12jpg.jpg

REINIS BLŪMS

videomāksla, GRAFISKAIS DIZAINS

videomākslas meistars ar talantu atrast vēl nebijušus risinājumus – viņa dzīves piepildījums ir palīdzēt aiznest stāstus skaidrāk, saistošāk un pēc iespējas tālāk

linda-2.png

LINDA RUTULE

LOGO DIZAINS, ZĪMOLU IDENTITĀTE

grafiskā dizaina, fotogrāfijas un zīmolu identitātes talants – ar pareizu formu, līniju un krāsu palīdzību viņa iedveš dzīvību tā, ka pat “sausākais” uzņēmums kļūst par personību

Inga-2.png

INGA VĪŅAUDE

BLOGU un SOCIĀLO MEDIJU SATURS

sociālo mediju un blogu lietpratēja ar radošu dvēseli – viņa zina, ka tieši stāsts ir tas, ko cilvēki vēlas iegādāties, un viņas dzīves ceļš ir ļaut šiem stāstiem tapt un kļūt par īstenību

martins01.jpg

MĀRTIŅŠ DINSBERGS

ANIMĀCIJA, GRAFISKAIS DIZAINS

videomākslas un animācijas speciālists – viņš savu dzīves jēgu piepilda, veidojot video stāstus, kas ieintriģē, aizrauj un maina pasauli

UZZINI, KĀ VARAM PALĪDZĒT

Mēs patiesi gribam Tev palīdzēt! Lai uzzinātu, kā varam nodrošināt izcilu pārdošanu tieši Tavam biznesam – spied uz pogas, ieplāno laiku bezmaksas iepazīšanās sarunai, un mēs ar Tevi sazināsimies, cik ātri vien iespējams!

PROCESS

KĀ TAS NOTIKS?

PIRMAIS SOLIS

Spied uz pogas “Saņemt piedāvājumu” un aizpildi formu – mēs ar Tevi sazināsimies epastā, nosūtot savu piedāvājumu

OTRAIS SOLIS

Satiekamies ar Tevi un Tavu komandu, lai izpētītu mērķauditorijas profilu un vienotos par citām detaļām

TREŠAIS SOLIS

Aizpildi mūsu formu, lai apkopotu visu mums nepieciešamo informāciju par Tavu produktu/pakalpojumu

CETURTAIS SOLIS

Mēs ķeramies pie darba uzlabot Tavu pārdošanu digitālajā vidē, informējot Tevi par sasniegto rezultātu katrā solī

IR JAUTĀJUMI? MUMS IR ATBILDES

Labprāt Tev palīdzēsim tikt galā pat ar vissarežģītākajiem pārdošanas izaicinājumiem – jautā mums!

Zīmola veiksmi satura mārketingā noteikti nosaka kvalitāte, nevis kvantitāte. Digitālā mārketinga straujo izmaiņu dēļ tas, ko iesaka kāds mārketinga guru šodien, jau rīt tiek nomainīts pret kādu citu tendenci. Šāda skriešana pakaļ tendencēm bez fokusa pamatīgi “apēd” uzņēmuma resursus, tāpēc digitālo kanālu izvēlei pašā pamatā ir kārtīga izpēte, kur konkrētā produkta/pakalpojuma mērķauditorija apgrozās. Digitālo mediju kanāla izvēle jāpielāgo paša zīmola saderībai, kā arī rūpīgi jāapsver, vai šāda tipa saturs, ko konkrētais sociālais tīkls pieprasa, ir paveicams uzturēšanas ziņā. Mēs iesakām, ka labāk būt ekspertam vienā kanālā, nevis viduvējībai visos.

Nē, Facebook joprojām ir pilnvērtīgs rīks reklāmas ziņu izvietošanai! Šobrīd Facebook ir sapratis, ka nevēlas kļūt vienīgi par reklāmu banneru joslu, tāpēc algoritmi prioritāri rāda saturu, kas tiek definēts kā “jēgpilns”. Jēgpilnu saturu nosaka tas, cik daudz lietotāju vēlas dabiski iesaistīties ar kādas lapas publicēto ierakstu, reaģējot uz to, daloties ar to vai komentējot. 

Tāpēc vienkāršais risinājums ir: radīt pievienoto vērtību caur Facebook reklāmu – saturu, kas izglītos vai atgādinās par mērķauditorijai aktuālu problēmu un piedāvās tai risinājumu caur Tavu produktu vai pakalpojumu.

Konversija ir darbība, ko vēlamies panākt no saviem potenciālajiem klientiem ar reklāmu – atstāt epastu, nosūtīt ziņu, izdarīt pirkumu un tamlīdzīgi. Konversijas rādītāji parāda to, cik reāli efektīva un pārliecinoša ir Tava reklāma un lapa jeb cik daudzi no lapas apmeklētājiem ir atstājuši savu epastu vai kļuvuši par preču vai pakalpojumu pircējiem. Atceries, ka konversijas, nevis apmeklētāju skaits uz lapu, ir Tavs galvenais mērķis, pārdodot produktus vai pakalpojumus internetā!

Lai iegūtu lapas apmeklējumus, ir jāiegulda resursi – vai nu tas ir laiks vai nauda. Visātrākais veids, kā nodrošināt mājaslapas traffic ir maksas reklāma sociālajos tīklos un meklētājprogrammās. Lētāks, taču ilgāks ceļš ir uzlabot mājaslapas SEO rezultātus un veidot, piemēram, bloga saturu atbilstoši mērķauditorijas problēmām. Vai variants, netērējot ne centa – iefiltrēties forumos un domubiedru grupās, lai tur izdarītu savu piedāvājumu, kas prasa pamatīgu laiku un iedziļināšanos.

Latvijas mārketinga praksē var novērot, ka epastu mārketings netiek efektīvi izmantots – pārsvarā tiek sūtīti newsletters jeb promocijas ziņas, reklamējot atlaides vai jaunus produktus. Daudzi patērētāji šo uztver, kā nevajadzīgu spamu, tāpēc pastāv uzskats, ka epasts ir miris, taču tā nemaz nav. Epasts joprojām ir visbiežāk izmantotais elektroniskais medijs ar ievērojami augstākiem konversijas rādītājiem, salīdzinot ar sociālo tīklu reklāmām. Mēs zinām, ka epastu mārketingam ir milzīgs potenciāls, un mūsu pamatprincips pavisam vienkārši ir: nesūti epastu, ja nespēj tajā sniegt vērtību savam saņēmējam. Ar atbilstošo izpēti, perfektu satura mārketinga stratēģiju un pāris copywriting valodas trikiem ir iespējams panākt, ka cilvēks vēlēsies saņemt, atvērt un lasīt Tavu saturu epastā!

Mēs palīdzam attīstīt savu pārdošanu digitālajā vidē mazajiem uzņēmumiem, kam jau ir pārbaudīts produkts. Galvenokārt jūsu uzņēmuma resursu labad mēs neuzņemamies risku veidot digitālā mārketinga stratēģiju produktiem/pakalpojumiem, kam vēl nav skaidra mērķauditorija un tirgus konkurētspēja.

Atkarīgs no uzņēmuma vajadzībām, iespējām un pārdošanas mērķiem. Digitālā mārketinga pakalpojumi var stiepties no vienkāršas maksas reklāmas izvietošanas līdz pat ļoti sarežģītu un maksimāli efektīvu pārdošanas ceļu (funnel) izveidei, kas ir mūsu dārgākais pakalpojums. Lai noskaidrotu mūsu pakalpojumu izcenojumus, sazinies ar mums, aizpildot formu zem pogas “Saņemt piedāvājumu”.

Atkarībā no stratēģijas, laika posms, kurā tiek reģistrētie pirmie rezultāti kādā no pārdošanas ceļa (funnel) posmiem, krietni atšķiras. Vienkāršā funnel risinājumā mērķauditorijas interesi un konversiju rādītājus var pārbaudīt jau pāris dienu laikā ar maksas reklāmas un piezemēšanās jeb landing lapas palīdzību. Savukārt rezultāti no SEO optimizētām mājaslapām un bloga ierakstiem ir analizējami vien 1-3 mēnešu laikā, kad ir savākts pietiekami daudz datu to izpētei. Tāpat arī jāatceras, ka pavisam jaunam produktam vienmēr paies ilgāks laiks, līdz pārdošana internetā notiks lielos apjomos, kamēr produkts un zīmols, kas jau ir iekarojis savu vietu tirgū un ieguvis klientu datubāzi, sasniegs izvirzītos pārdošanas mērķus salīdzinoši ātrāk.

ESI LIETAS KURSĀ

Pieraksties mūsu epastu sērijai, lai saņemtu jaunāko informāciju un stratēģiskus padomus par aktuālākajiem veidiem, kā audzēt savu pārdošanu ar gudra digitālā mārketinga palīdzību!

SIA Positive Company, visas tiesības aizsargātas.

SAŅEMT PIEDĀVĀJUMU

Aizpildi formu zemāk un mēs Tev aizsūtīsim savu piedāvājumu, kā varam nodrošināt izcilu pārdošanu tieši Tavam biznesam!