Kas ir Instagram Shop? Kā to lietot? Vai tas aizstās e-veikalus?

Ar katru gadu potenciālo pircēju ērtībai internetā ienāk arvien jauni iepirkšanās uzlabojumi, un Instagram Shop ir viens no pēdējā laika revolucionārākajiem kanāliem.

Līdz ar to arvien biežāk dzirdam uzņēmējus Latvijā un pasaulē spekulējam, vai Instagram Shop ar laiku aizstās e-veikalu un vai tas varētu kļūt par vadošo iepirkšanās kanālu pasaulē.

Lai arī viennozīmīgu atbilžu uz šo jautājumu pagaidām nav, tomēr viens ir skaidrs – ja vēlies izmantot Instagram Shop kā e-komercijas kanālu, lai vestu klientus uz Tavu e-veikalu jau tagad, Tev tas jādara pārdomāti un statēģiski.

Kas ir Instagram Shop?

Instagram Shop ir jaunieviesta funkcionalitāte Instagram platformā, kas ļauj pie zīmola profila ērti aplūkot visus piedāvātos produktus, ko zīmols ir piesaistījis savam kontam.

Citās valstīs tas strādā kopā ar Instagram checkout un nodrošina iespēju uzreiz veikt maksājumu, ievadot kartes datus jau pašā lietotnē, taču Latvijas lietotājiem ir iespēja interesējušo produktu apskatīt uzņēmēja mājaslapā, spiežot uz pogas “View on website”.

Tāpat arī lietotājiem ir iespēja uzklikšķināt uz īsceļa un uzreiz nonākt Instagram Shop skatā, lai ērti aplūkotu dažādus sev interesējošo uzņēmumu piedāvātos produktus.

Instagram Shop Plusi un Mīnusi:

Apkopojām plusus un mīnusus Instagram Shop izmantošanā kā no lietotāju, tā komersantu skatu punkta, lai vari labāk izsvērt, vai uz šo kanālu ir nepieciešams fokusēties arī Tev!

Plusi Instagram shop izmantošanā:

Mīnusi Instagram shop izmantošanā:

Lēmums joprojām paliek Tavās rokās, vai Tu izmantosi Instagram Shop funkciju sava uzņēmuma vajadzībām vai nē, un viennozīmīgi ir jāizvērtē un, ļoti iespējams, arī jāpamēģina, vai tas ir kanāls, kas vērtīgi papildina Tavu pārdošanas stratēģiju!

4 kļūdas, lietojot Instagram Shop

Esam novērojuši, ka daudzi uzņēmēji pieļauj 4 fundamentālas kļūdas, kuras Tu vari novērst, uzdodot sev 4 vienkāršus jautājumus:

  1. Vai mana mērķauditorija patiesi apgrozās Instagram un izmanto sociālos tīklus ikdienā?
  2. Vai mans Instagram konts ir sakārtots, vieš sekotājos uzticību un rada pareizu priekšstatu par to, ar ko mūsu uzņēmums nodarbojas?
  3. Vai Instagram veikalā pievienotais produkts ir gana labi atrādīts un aprakstīts?
  4. Vai mājaslapa, uz kuru vedīs poga “View on website” jeb “Apskatīt mājaslapā” ir pārdomāta un veicina pirkšanu?

Visbiežāk pieļautā un smagākā kļūda ir pēdējā punktā. Esam novērojuši, ka daudziem Instagram Shop izvietotajiem produktiem trūkst specializētas pārdošanas lapas, uz kuru vest pircējus.

Šāda lapa ir ļoti nepieciešama tamdēļ, ka Instagram Shop ir lieli ierobežojumi produktu aprakstu izveidei, un, atverot e-veikalā produktu, bieži vien nav iedota papildus informācija, kas veicinātu izdarīt pirkumu.

Līdz ar to arvien augošajā Instagram Shop konkurencē vienmēr uzvarēs tieši tas, kurš visprecīzāk un pārliecinošāk atrādīs, aprakstīs un pamatos sava produkta vērtību.

Secinājumi

Mūsuprāt, Instagram Shop varētu nākotnē pārtrumpēt pat Etsy platformu, taču neviens no tiem neaizstās e-veikalus, jo Tava mājaslapa ir praktiski vienīgais kanāls, kuru Tu kontrolē pats. Taču viennozīmīgi Instagram Shop var kļūt par vēl vienu super spēcīgu klientu plūsmas (traffic) kanālu Tavā stratēģijā!

Es ceru, ka esmu rosinājusi Tevi atcerēties, ka mūsdienīgas e-komercijas uzdevums ir padarīt iepirkšanos internetā ātru, vienkāršu un ērtu. Tāpēc Tev jāparūpējas par skaidru stratēģiju, caur kuriem kanāliem savu īsto auditoriju vest uz īpaši pielāgotu pārdošanas lapu, lai pircējiem nodrošinātu vislabāko iepirkšanās pieredzi.

Nākamais solis. Sasniedz savus īstos, maksājošos klientus 3 vienkāršos soļos.

Ja tu gribi uzzināt, ko vēl darīt, lai piesaistītu savu īsto, maksājošo auditoriju Facebook/Instagram platformās, tad noskaties mūsu bezmaksas videolekciju, spiežot uz šīs saites (digitaldrive.lv/video-ka-sasniegt-klientus-facebook).

Ja tev vēl ir kādi jautājumi, droši uzdod savu jautājumu, rakstot man uz kate@digitaldrive.lv vai mūsu galvenajam reklāmas izvietošanas speciālistam un stratēģim Kristiānam – kristians@digitaldrive.lv.

Lai tev izdodas!

Ar sveicieniem
Kate no Digital Drive

Jaunums - apgūsti mūsu kursus IcebergBuilder Academy 14 dienas bez maksas

MĀCIES MŪSU AKADĒMIJĀ UN APGŪSTI DIGITĀLĀ MĀRKETINGA KURSUS

Izmēģini 14 dienas bez maksas, apgūsti visus mūsu kursus, un atcel jebkurā brīdī, ja gadījumā lekcijas nenoder!

Jaunums - apgūsti mūsu kursus IcebergBuilder Academy 14 dienas bez maksas

MĀCIES MŪSU AKADĒMIJĀ UN APGŪSTI DIGITĀLĀ MĀRKETINGA KURSUS

Izmēģini 14 dienas bez maksas, apgūsti visus mūsu kursus, un atcel jebkurā brīdī, ja gadījumā lekcijas nenoder!

Dalīties ar šo rakstu:
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Lasi tālāk

Pārdošana

Kā atšķiras B2C un B2B mārketings?

Uzņēmēji bieži apjūk, mēģinot produktu vai pakalpojumu pārdot biznesam, tātad, darbojoties B2B jomā. Kāda tad ir atšķirība, pārdodot B2C jeb “bizness-klientam” jomā vai pārdodot B2B jeb “bizness-biznesam” jomā?

ATLICIS TIKAI VIENS SOLIS...

SAŅEM VIDEO, AIZPILDOT FORMU ZEMĀK

Aizpildi formu un nekavējoties saņem piekļuvi videolekcijai, kā arī praktiskus padomus par labākajiem digitālā mārketinga rīkiem un paņēmieniem epastā!

Tavi dati ir drošībā. Mēs Tev nesūtīsim spamu un nepārdosim Tavus datus trešajām pusēm, kā arī jebkurā brīdī varēsi atrakstīties! Vairāk lasi privātuma politikā.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu labāku mājaslapas lietošanas pieredzi.

SAŅEMT PIEDĀVĀJUMU

Aizpildi formu zemāk un mēs Tev aizsūtīsim savu piedāvājumu, kā varam nodrošināt izcilu pārdošanu tieši Tavam biznesam!