Esmu uzņēmies jaunu izaicinājumu – radīt optimizētu saturu vismaz 3 reizes nedēļā! Kāpēc es to daru un kāpēc es no sirds iesaku arī Tev sākt radīt saturu daudz regulārāk, ja vēlies piesaistīt vairāk klientu un likt savam biznesam augt?
ja Tu esi mazais uzņēmējs vai vienkārši darītājs, kas vēl tikai plāno izveidot biznesu, vai gana drosmīgs lielais spēlētājs – Tev ir visas iespējas izkonkurēt simtiem citu reklāmas ziņu ar savu saturu!
Mūsdienās, kad tik daudz zīmolu un uzņēmumu grūž mums rīklēs savus produktus un pakalpojumus visos kanālos ir pavērusies lieliska iespēja tādiem kā Tev! Kas ir šī iespēja?
IESPĒJA DROSMĪGAJIEM
Šī iespēja ir “personalizēt” savu zīmolu jeb padarīt to cilvēcīgu – nolikt sava zīmola priekšā cilvēku, radīt viņa vārdā saturu un “nest” uzņēmuma ziņu, produktus un pakalpojumus caur šo “personīgo zīmolu”.
Pats labākais, ka tam nav jābūt influencerim – tas vari būt Tu! Jo patiesāks un zīmolam iederīgāks cilvēks, jo labāk.
Protams, tas neko daudz nemainīs, ja caur personīgo zīmolu tiks brutāli grūstas reklāmas ziņas, kas bļauj “pērc”, tāpēc tas, kas ir jādara – ir jārada saturs, kas palīdz Taviem potenciālajiem klientiem sasniegt viņu mērķus!
SATURS VAIRĀKIEM KANĀLIEM VIENLAICĪGI
Pastāstīšu konkrētāk, kā es to darīšu un kā Tu arī vari to darīt!
PIRMAIS SOLIS
Pirmkārt, es radīšu 3 satura vienības nedēļā, kas izglītos un izklaidēs manu auditoriju, tas ir Tevi, par tēmām, kas man tuvas un kurās varu sniegt kādu praktisku padomu, kas palīdzēs Tev ātrāk sasniegt Tavu mērķi – piesaistīt vairāk klientus internetā savam biznesam un likt tam augt;
OTRAIS SOLIS
Otrkārt, mans mērķis ir to darīt optimizētā veidā – es no viena neliela teksta izveidošu saturu 3 medijos – rakstīts teksts, video un audio – optimizējot šo saturu vairākiem sociālo mēdiju kanāliem, Youtube un pat podkāstam, lai tas sasniegtu plašāku auditoriju;
TREŠAIS SOLIS
Treškārt, es to darīšu zem sava personīgā zīmola, radot papildus uzticību. Liekot visu priekšā savu personību un savu vārdu es parādīšu, ka varu uzņemties atbildību par katru ideju, lietu, ko pasaku un katru produktu un pakalpojumu, ko iesaku.
Tagad Tu saproti, kāpēc lielajiem uzņēmumiem ir jābūt drosmīgiem, lai šādā veidā radītu saturu un palīdzētu savai auditorijai – neviens negrib uzņemties atbildību ar savu vārdu un seju par produktiem un pakalpojumiem, ko viņš pārstāv un šeit paveras lieliska iespēja drosmīgajiem un mazajiem uzņēmumiem. Lielisks veids, kā atšķirties un pievērst uzmanību!
Es izaicinu arī Tevi būt drosmīgam un sākt būvēt savu sekotāju bāzi un veidot ar viņiem attiecības caur vērtīgu saturu.
Ja gribi redzēt, kā man ar to veiksies un saņemt daudz citu vērtīgu padomu un idejas par to, kā piesaistīt klientus internetā un attīstīt savu biznesu, pieseko man sociālajos mēdijos!
Lai arī Tev izdodas!
Kristiāns