5 padomi no mūsu pieredzes Tavai mājaslapai, lai tā pārdotu

Kas tad ir pats svarīgākais, veidojot pārdošanu internetā un savu mājaslapu?

Mūsu pieredzē esam saskārušies ar simtiem gadījumu, uzlabojot saviem klientiem pārdošanu internetā ar galvenokārt spēcīgu, pārdošanai optimizētu mājaslapu.

Šodien gribēju padalīties ar dažām atziņām, kas palīdzēs arī Tev izveidot labāku biznesu un mājaslapu pārdošanai internetā!

PIEDĀVĀJUMS > PRODUKTS

Pirmkārt, produkts nav tas pats, kas piedāvājums. Produkts ir, piemēram, jogas nodarbība, bet piedāvājums ir: nodarbība + lokācija, kur tas notiek, cena, telpas, pasniedzējs, aprīkojums, dalībnieki utt. Katrs no šiem aspektiem spēlē zināmu lomu potenciālajam klientam lēmuma pieņemšanā.

Tas, ko Tu piedāvāsi blakus savam produktam vai pakalpojumam, ir Tava iespēja ar tādu pašu produktu kā konkurentiem uztaisīt daudz vilinošāku piedāvājumu un prasīt par to attiecīgu samaksu.

TIRGUS SADERĪBA

Otrkārt, Tavs piedāvājums ne vienmēr ir tas, ko tirgus vēlas. Pārāk bieži mēs saskaramies, ka ideju un biznesu autori mēģina “izspiest” un “izgrūst” kādu produktu vai pakalpojumu, uz kuru klienti vienkārši nereaģē un kas interesē tikai ļoti mazam tirgum.

Protams, vienmēr var vainot pārdevējus, bet lielākājā daļā gadījumu redzam, ka reklāma strādā, cilvēki lapu skatās, bet pirkumu nav.

Ja Tev ir konkurenti, kuriem viss notiek, tas nozīmē, ka Tev ir jāuzlabo savs produkts vai piedāvājums, jo ar vājāku piedāvājumu neuzvarēt. Skati iepriekšējo punktu par to, kā to izdarīt.

MAKSAS REKLĀMA STRĀDĀ

Treškārt, maksas reklāma, piemēram Facebook reklāma, vēl aizvien ir labākais kanāls, kā aizsniegt konkrētu auditoriju un saņemt skaidru atgriezenisko saiti par to, cik ļoti un vai vispār kādam vajadzīgs ir Tavs produkts.

Tavs lielākais uzdevums biznesā ir parūpēties, lai Tava mājaslapa un piedāvājums spēj pārliecināt to iegādāties Tavam mājaslapas apmeklētājam. Tad bizness kļūst vienkāršs – tērē tik naudu reklāmā, ved cilvēkus uz piedāvājumu, viņi to pērk un Tev atkal ir nauda reklāmai. Tāpēc arī mēs tik aktīvi “cepjamies” un skaidrojam, cik svarīga ir mājaslapa.

Maksas reklāma patiešām strādā, taču tikai ar to vienkārši nav gana.

VISPIRMS MOBILAJIEM

Ceturtkārt, vairāk nekā puse no visiem Taviem mājaslapas apmeklētājiem to skatīsies no savām glaudāmiekārtām (mobilajiem telefoniem un planšetēm), kas nozīmē, ka sākumā jāizdomā, kā Tava lapa izskatīsies un funkcionēs uz maziem ekrāniem, un tad tikai seko lielie.

Īsais ieteikums – mazāk izvēlņu un lapu, vairāk visu salikt vienā, kas skaidri ved uz vēlamo darbību ar skaidrām, lielām pogām. Tas atrisinās lielāko daļu problēmu.

TEKSTS IR SATURA KARALIS

Piektkārt, katru reizi, kad kāds pārmet, ka mājaslapā ir pārāk daudz teksta, un cilvēki jau mūsdienās neko nelasa, un cik svarīgs ir dizains – es ar lielu prieku izvelku iPhonePhotographySchool pārdošanas lapu, kas viņiem palīdzēja pagājušajā gadā apgrozīt 15 miljonus un nopelnīt 5 miljonus. Tie ir latviešu puiši, kas tirgo kursus par to, kā bildēt ar iPhone telefonu.

Apskatot viņu pārdošanas lapu, secinājums ir viens – teksts ir tas, kas pārdod un pārliecina tos, kam piedāvājums ieinteresējis, un dizains ir tikai pavadošā funkcionālā daļa. Apskaties viņu piedāvājuma lapu un novērtē pats – iphone.to/ipa

 

Ja tagad saproti, ka arī Tev ir visas iespējas uzlabot gan piedāvājumu, gan tekstus, gan dizainu, tad raksti man uz kristians@digitaldrive.lv, un sazināsimies, lai saprastu, kā arī Tev palīdzēt sasniegt izcilus rezultātus ar “pareizu” mājaslapu un sakārtotu digitālo pārdošanu! Manās interesēs ir palīdzēt Latvijas uzņēmumiem augt, tāpēc konsultācija ir bez maksas un saistībām!

Lai arī Tev izdodas!

Kristiāns

Visi mūsu bestselling kursi vienuviet - izmanto īpašos piedāvājumus!
JAUNUMS - VISI ĪPAŠIE PIEDĀVĀJUMI VIENUVIET

APGŪSTI PĀRDOŠANU INTERNETĀ UN SOCIĀLAJOS TĪKLOS - SOLI PA SOLIM!

Mēs gribam, lai Tev izdodas – apskati mūsu īpašos piedāvājumus apmācību kursiem un sāc mācīties, kā gudri pārdot internetā!

Dalīties ar šo rakstu:

Lasi tālāk

Mājaslapas

Iekšējais, ārējais un lokālais SEO — kāda ir atšķirība?

Visticamāk, tā Tu esi saskāries ar trim jēdzieniem — iekšējais, ārējais un lokālais SEO. Šajā bloga rakstā ieskicēsim, kas tad SEO vispār pats par sevi ir, kam tas ir paredzēts, kā arī apskatīsim galveno SEO veidu ieguvumus un atšķirības.

Četru cilvēku komanda, kas veido ētisku mārketinga komunikāciju krīzes laikā
Digitālais mārketings

Kā piekopt ētisku mārketingu?

Šajā bloga rakstā mēs esam apkopojuši pāris ieteikumus ētiskam mārketingam, ko var piekopt ikviens zīmols krīzes situācijās.

Mūsu mārketinga noslēpumi Tavā
e-pasta kastītē!

Gribi uzzināt, kāpēc 6 139 darītāji, uzņēmēji un mārketinga entuziasti paliek pierakstījušies mūsu iknedēļas jaunumiem? Atstāj savu e-pastu zemāk un uzzini!

Tavi dati ir drošībā. Mēs Tev nesūtīsim spamu un nepārdosim Tavus datus trešajām pusēm, kā arī jebkurā brīdī varēsi atrakstīties! Vairāk lasi privātuma politikā.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu labāku mājaslapas lietošanas pieredzi.