Ievieto Facebook reklāmu pareizi: 3 iemesli, kāpēc nedrīkst spiest “boost” pogu!

“Nekad nespied boost pogu!” arī esi to dzirdējis, vai ne?
Bet tieši kāpēc? Pamatošu Tev ar faktiem.

Boost pogas spiešana ir pats dārgākais un absolūti neefektīvākais veids, kā reklamēties Facebook / Instagram vidē. No vienas puses Facebook ir izveidojis Tev “super ērtu” veidu, kā promotēt savu ziņu, vai ne? Varbūt. Taču tas ir tik ļoti ierobežots – un to diemžēl Facebook Tev nepaskaidro. Daudzi nemaz nezina, ka patiesībā ir divi veidi, kā palaist apmaksātas reklāmas Facebook / Instagram kanālos.

Otrs veids, kuru mēs iesakām efektīvas reklāmas izvietošanai, ir Facebook profesionālais reklāmas menedžeris jeb Ads Manager, kuram vari piekļūt caur business.facebook.com. Tik daudzi vienkārši nezina par šī rīka eksistenci un iespējām, vai baidās to pielietot, jo tas vienkārši liekas pārāk sarežģīts. Es ceru, ka pēc šī raksta Tu sapratīsi, ka to vari apgūt un to vajag lietot arī Tev!

Fakts #1: Ierobežotas opcijas

Tā kā boostošana ir tik vienkāršs veids, kā reklamēties, tas ir ļoti limitēts. Tāpat arī “lietotājam draudzīga” skata dēļ ir noņemtas vairākas būtiskas opcijas, bet atstātas tikai “pašas svarīgākās” (kā izlēmis Facebook), lai radītu sajūtu, ka reklāmas uzstādīšanai caur šo boost pogas paneli ir izvēles varianti.

Reklamēšana caur boost pogu piedāvā tikai 3 reklāmas mērķus: 1) dabūt vairāk klikšķus uz vēlamo saiti, 2) dabūt vairāk komentārus, like, share un sirsniņas, 3) dabūt vairāk ziņas uz lapu. Tas izlaiž būtiskas opcijas, kā piemēram, pašu galveno mērķi: pirkumus.

Salīdzini to ar Facebook Ads Manager piedāvātām iespējām:

Kā redzi, Ads Manager piedāvā dažnedažādus reklāmas mērķus, kā arī tik svarīgo conversions jeb konversijas mērķi, kas nozīmē, ka reklāma mērķēsies uz tiem cilvēkiem, kas reāli iepērkas un veic maksājumus internetā, palielinot iespēju, ka tie iegādāsies arī Tavus produktus / pakalpojumus internetā!

Blakus niansētai mērķauditorijas definēšanai un citām fīčām, Ads Manager arī ļauj Tev tālāk optimizēt reklāmas, neatkarīgi no izvēlētā mērķa, kas boost pogai nav iespējams.

Tas nozīmē, ka vienalga, vai izvēlējies mērķi “pirkumi”, Tu vari nodefinēt, lai prioritāri reklāma 1) tiek parādīta vairāk reižu (impressions), 2) tiek vairāk šērota un laikota (post engagement), 3) sasniedz vairāk unikālu lietotāju (daily unique reach)

Kas notiek, ja Tu tā vietā uzspied boost pogu savam postam ar, piemēram, mērķi “engagement”? Tava reklāma tiek parādīta tiem cilvēkiem, kas parasti komentē vai spiež “like” ierakstiem, nevis iepērkas internetā, un Tev būs jāiztērē ļoti daudz naudas, lai no visiem šiem patīkotājiem un komentētājiem sasniegtu vismaz kādu, kas parasti veic maksājumus internetā un ir gatavs kļūt par Tavu klientu.

Tipisks scenārijs: Tu nodedzināsi naudu, neatgūsi ieguldīto un zaudējumu dēļ nospried\isi, ka gan jau vienkārši Facebook reklāma vairs nestrādā.

Fakts #2: Nevari notestēt dažādus reklāmas variantus

Boost pogas spiešana ne tikai nozīmē, ka Tu zaudē iespēju kontrolēt visus iespējamos aspektus reklāmas palaišanā un nespēj optimizēt reklāmu pēc labākās prakses. Tev nav iespējas notestēt reklāmas variācijas ar A/B testu!

A/B tests ļauj Tev vienai un tai pašai reklāmai notestēt 2 dažādas auditorijas, 2 dažādus vizuāļus, 2 dažādus tekstus un citas variācijas, lai algoritms abus notestētu un Tev parādītu, kas tad strādā labāk!

Kā arī Tev pat nav obligāti jāizmanto A/B testa funkcija, Tu vienkārši reklāmas menedžerī vari nodublēt kaut vai 10 reklāmas, un katrai no tām pamainīt citu tekstu, attēlu vai auditoriju, un jau pēc pirmās dienas redzēt, uz kuru klikšķina labāk.

Fakts #3: Boost poga nepiedāvā retargeting iespējas

Par retargeting ieguvumiem parunāsim vēl citreiz, bet īsumā – retargeting jeb atkārtoti mērķētās reklāmas par 70% palielina iespēju, ka tie, kuri redzējuši šo reklāmu, kļūst reāli par Taviem klientiem (Avots)!

Boost poga Tev ļauj tikai un vienīgi pareklamēt kādu eksistējošu ierakstu, liedzot iespēju Tev izvietot reklāmas kādam, kas ir izrādījis interesi par Tevi – klikšķinājis uz ieraksta, skatījies video, bijis Tavā mājaslapā utml. Tā Tu palaid garām milzīgu iespēju pārliecināt ar savu lielisko piedāvājumu kādu, kas tiešām ir gatavs to iegādāties.

Tad kāpēc Facebook izveidoja šo “boost” pogu?

1. Lai padarītu reklamēšanu visiem pieejamu un saprotamu, un tieši tāpēc arī…
2. Lai nopelnītu uz tiem, kas grib reklamēt savu biznesu, bet nav iedziļinājušies Facebook reklāmas rīka niansēs.

Kā pareizi izvietot Facebook / Instagram reklāmu caur Ads Manager?

Ja Tu gribi uzzināt, kādā veidā tad pareizi izvietot Facebook / Instagram reklāmu, kas ir 3 biežāk pieļautās kļūdas reklāmas izvietošanā, kā arī daudz citas interesantas nianses par pareizu Facebook un reklāmas izvietošanu, tad noskaties mūsu bezmaksas videolekciju, spiežot uz šīs saites (digitaldrive.lv/video-pareizi-izveidota-reklama).

Ceru, ka šis bija noderīgi un Tu saprati, kāpēc mēs tā iedegamies par boost pogas spiešanu un kāpēc patiešām Facebook profesionālais Ads Manager ir vienīgais labākais ceļš, kā Tev izveidot tādas reklāmas, kas sasniedz savu mērķi un atpelna Tev naudu!

Ja Tev vēl ir kādi jautājumi, droši uzdod savu jautājumu, rakstot man uz kate@digitaldrive.lv vai mūsu galvenajam reklāmas izvietošanas speciālistam un stratēģim Kristiānam – kristians@digitaldrive.lv.

Ar sveicieniem
Kate no Digital Drive

Visi mūsu bestselling kursi vienuviet - izmanto īpašos piedāvājumus!
JAUNUMS - VISI ĪPAŠIE PIEDĀVĀJUMI VIENUVIET

APGŪSTI PĀRDOŠANU INTERNETĀ UN SOCIĀLAJOS TĪKLOS - SOLI PA SOLIM!

Mēs gribam, lai Tev izdodas – apskati mūsu īpašos piedāvājumus apmācību kursiem un sāc mācīties, kā gudri pārdot internetā!

Dalīties ar šo rakstu:

Lasi tālāk

Mājaslapas

Iekšējais, ārējais un lokālais SEO — kāda ir atšķirība?

Visticamāk, tā Tu esi saskāries ar trim jēdzieniem — iekšējais, ārējais un lokālais SEO. Šajā bloga rakstā ieskicēsim, kas tad SEO vispār pats par sevi ir, kam tas ir paredzēts, kā arī apskatīsim galveno SEO veidu ieguvumus un atšķirības.

Četru cilvēku komanda, kas veido ētisku mārketinga komunikāciju krīzes laikā
Digitālais mārketings

Kā piekopt ētisku mārketingu?

Šajā bloga rakstā mēs esam apkopojuši pāris ieteikumus ētiskam mārketingam, ko var piekopt ikviens zīmols krīzes situācijās.

ATLICIS TIKAI VIENS SOLIS...

SAŅEM VIDEO, AIZPILDOT FORMU ZEMĀK

Aizpildi formu un nekavējoties saņem piekļuvi videolekcijai, kā arī praktiskus padomus par labākajiem digitālā mārketinga rīkiem un paņēmieniem epastā!

Tavi dati ir drošībā. Mēs Tev nesūtīsim spamu un nepārdosim Tavus datus trešajām pusēm, kā arī jebkurā brīdī varēsi atrakstīties! Vairāk lasi privātuma politikā.

Mūsu mārketinga noslēpumi Tavā
e-pasta kastītē!

Gribi uzzināt, kāpēc 6 139 darītāji, uzņēmēji un mārketinga entuziasti paliek pierakstījušies mūsu iknedēļas jaunumiem? Atstāj savu e-pastu zemāk un uzzini!

Tavi dati ir drošībā. Mēs Tev nesūtīsim spamu un nepārdosim Tavus datus trešajām pusēm, kā arī jebkurā brīdī varēsi atrakstīties! Vairāk lasi privātuma politikā.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu labāku mājaslapas lietošanas pieredzi.