Kā palīdzējām klientam sasniegt 20’481 € ieņēmumos, iztērējot vien 266 € mēneša laikā!
Šajā gadījumā klients – mazs latviešu uzņēmums, kas rīko pasākumus. Kampaņas mērķis – pārdot biļetes internetā uz konferenci 2 mēnešu garumā.
Jau kampaņas sākumā vien 4 nedēļu laikā bijām kopā iztērējuši vien 266.88 EUR apmaksātas reklāmas izvietošanā, kas rezultējās 20 481.90 EUR ieņēmumos.
Tālākie rezultāti tikai pieauga, un mums izdevās palīdzēt izpārdot visas biļetes uz konferenci 8 dienas pirms konferences sākuma. Kampaņas noslēgumā kopējie ieņēmumi pārsniedza ~45 000 EUR.
Stratēģija bija pavisam vienkārša – sūtīt precīzi mērķētu Facebook/Instagram auditoriju uz pārdošanas lapu, kas izskaidro, kas ir konference un ko tajā iemācīsies, ar iespēju nopirkt biļetes uzreiz – tiešsaistē.
Tiem, kas lapu apmeklējuši, bet kuri neveica pirkumu, tika rādītas atkārtoti mērķētas (retargeting) reklāmas Facebook un Instagram platformās. Jāpiebilst, ka tie arī sastādīja vērā ņemamu daļu no pircējiem.
Saprotams, ka veiksmes atslēga bieži vien slēpjas vairāku apstākļu kopumā, taču tā kā kampaņā pielietojām digitālā mārketinga rīkus, kurus var izmērīt, varam izsecināt, kas bija noteicošie faktori tik lieliskam rezultātam.
Pakalpojumam izveidojām speciāli veidotu mājaslapu jeb pārdošanas lapu (zem kompānijas esošā domeina), kas pārliecināja potenciālo klientu izdarīt pirkumu. Papildus tam, icebergbuilder.com platformā veidotajai lapai bija ļoti mūsdienīga un ērta apmaksas sistēma, kas atviegloja klientam pirkuma izdarīšanu.
Kampaņas ietvaros izveidojām pāris ļoti vienkāršas video reklāmas, kas nevis pārdod, bet sniedz vērtību un ieinteresē. Tajās tika izstāstīts kāds vērtīgs padoms un aicinājums apmeklēt konferenci un iegādāties biļetes internetā. Šīs reklāmas salīdzinoši ātri sasniedza apjomīgu auditoriju (reach) – 34’271 lietotāju.
Bieži vien uzņēmumi kā atkārtoti mērķētu reklāmu (retargeting) izvieto to pašu materiālu, ko jau cilvēks ir redzējis. Kā retargeting reklāmas izvietojām vēl citus padomus, kas saistīti ar konferences materiālu, kā arī uzsaukumu paspēt iegādāties biļetes, kamēr vēl ir iespēja tās iegādāties ar atlaidi.
Šis viss rezultējās tajā, ka izmaksas uz vienu konversiju – šajā gadījumā, pirkumu – bija tikai 3.25 EUR. Tas ir lētāk kā nopirkt kafiju Eiropas līmeņa kafejnīcā!
Neviens uzņēmējs nekad nespēs paredzēt, kas ir tas X faktors, kāpēc dažkārt pirkumi birst kā no pārpilnības raga un citreiz – ne gluži. Par to var izvirzīt vien hipotēzes. Taču tas, ko mēs varam darīt praktiski, ir pētīt izmērāmo, ko mums sniedz digitālā mārketinga rīki, un no tā izdarīt secinājumus.
Ceram, ka šie ieteikumi noderēs un liks padomāt, ko arī Tu vari savā darbībā uzlabot, lai veicinātu savu pārdošanu un klientu piesaisti internetā!
Izveido atsevišķu pārdošanas lapu/mājaslapu produktam/pakalpojumam, ko vēlies pārdot, un piestrādā rūpīgi pie tekstiem, struktūras un dizaina tajā.
Vienmēr prioritizē izveidot Facebook/Instagram apmaksātas reklāmas, kas sniedz praktiskus padomus un vērtīgu saturu (tam nav obligāti jābūt video formātā).
Pielieto atkārtoti mērķētu reklāmu vai epastu mārketingu, lai interesentus pakāpeniski “sildītu” izdarīt pirkumu, pamatojot detaļās, kāpēc Tavs produkts/pakalpojums ir tik vērtīgs.
Arī vēlies sasniegt lieliskus rezultātus, pārdodot internetā? Sper nākamo soli, lai izveidotu tikpat jaudīgu kampaņu arī savu produktu vai pakalpojumu pārdošanai internetā!
Gribi uzzināt, kāpēc 6 139 darītāji, uzņēmēji un mārketinga entuziasti paliek pierakstījušies mūsu iknedēļas jaunumiem? Atstāj savu e-pastu zemāk un uzzini!
Tavi dati ir drošībā. Mēs Tev nesūtīsim spamu un nepārdosim Tavus datus trešajām pusēm, kā arī jebkurā brīdī varēsi atrakstīties! Vairāk lasi privātuma politikā.