Kā izskatās mājaslapas, kas pārdod?

Apkopojām mūsu veidotās veiksmīgākās un pelnošākās mājaslapas, lai vari iepazīties ar reāliem piemēriem, kādai jāizskatās mājaslapai, kas pārliecina un pārdod!

PIEMĒRS #1

Pilnas mājaslapas izveide HackMotion golfa sensoru pārdošanai iepriekšējās mājaslapas vietā.

PIRMS

Grūti pārskatāms saturs

Pirms sadarbības šī mājaslapa iekļāva pāris pārdošanai svarīgas satura vienības, taču tās nebija gana pārliecinošas, lai veicinātu vairums mājaslapas apmeklētāju iegādāties produktu.

Nepārliecinoši teksti

Atverot mājaslapu, neradās skaidrs priekšstats, kāpēc golfa treniņos būtu nepieciešams pielietot šo ierīci. Mājaslapas teksti vairāk koncentrējās uz produkta tehniskajām iespējām, nevis uz ieguvumiem.

Novecojis dizains

Mājaslapa neizskatījās pietiekami moderna, lai vizuāli pārliecinātu par ierīces inovatīvo risinājumu un attaisnotu ierīces cenu kategoriju.

*Lai aplūkotu mājaslapu versiju salīdzinājumu, velc “rokturi” pa labi vai pa kreisi

PĒC

Pārdošanai optimizēts izkārtojums

Praksē pārbaudīta struktūra mājaslapas pirmajā lapā un produktu lapās skaidro, kā HackMotion ierīce palīdz risināt problēmu, pārliecina par ierīces pievienoto vērtību un ved potenciālo klientu uz mērķi – pirkumu.

Pārdošanai optimizēti teksti

Pārliecinoši, mērķauditorijai saprotami un uz pārdošanu vērsti teksti paskaidro kā ierīces funkcionalitāti, tā pievienoto vērtību. Mājaslapa pamato un izglīto par ierīces pielietojumu.

Dizains, kas pārdod

Gaumīgs un “viegls” dizains liek noprast zīmola profesionalitāti un kompetenci golfa jomā, kā arī ierīces tehniskajām iespējām.

PIEMĒRS #2

1-lapas mājaslapas izveide Otury gudrās suņu siksniņas pārdošanai.

Previous slide
Next slide
Pārdošanai optimizēts izkārtojums

Praksē pārbaudīta 12 soļu pārdošanas lapas struktūra izglīto par problēmu un pārliecina, ka tieši Otury ierīce ir īstais risinājums.

Pārdošanai optimizēti teksti

Vienkārša, saprotama un draudzīga valoda ar emocionāli spēcīgiem izteiksmes līdzekļiem efektīvi paskaidro, kā ierīce strādā un kā tā palīdz uzlabot suņu saimnieku ikdienu.

Previous slide
Next slide
Dizains, kas pārdod

Moderns, “viegls” un siltos toņos veidots dizains uzrunā mērķauditoriju un rada pozitīvu emocionālo nokrāsu pārdošanas tekstiem.

VISĀM IERĪCĒM DRAUDZĪGI

Mājaslapa ir lietotājam draudzīga un pielāgota visu izmēru ekrāniem, lai lietotāja pieredze būtu maksimāli atvieglota.

PIEMĒRS #3

Pilna mājaslapas izveide Train Brain neirotreniņu pārdošanai un izglītošanai par tās ieguvumiem.

Previous slide
Next slide
Pārdošanai optimizēts izkārtojums

Praksē pārbaudīta mājaslapas struktūra sniedz daudz izglītojošā satura, lai pamatotu neirotreniņu efektivitāti un aicinātu izmēģināt nodarbības.

Pārdošanai optimizēti teksti

Vienkārša un saprotama valoda skaidro sarežģītos terminus un izglīto par treniņu īstermiņa un ilgtermiņa ieguvumiem, lai skaidrotu, kāpēc ir tik vērtīgi apmeklēt šīs nodarbības.

Previous slide
Next slide
Dizains, kas pārdod

Mūsdienīgs un gaišs dizains ar siltu, košu akcenta krāsu pārliecina par zīmola kompetenci sfērā un simboliski saistās ar izglītības nozari.

ĒRTA LAPAS ATJAUNOŠANA

Mājaslapa ir veidota, izmantojot  pasaulē ērtāko un drošāko mājaslapas satura redaktoru, lai uzņēmuma darbinieki varētu ērti paši veikt jebkādus tālākos atjauninājumus mājaslapas saturā.

PIEMĒRS #4

1-lapas mājaslapas izveide Diena Pēc prezentēšanas iemaņu kursu pārdošanai.

Previous slide
Next slide
Pārdošanai optimizēts izkārtojums

Praksē pārbaudīta pārdošanas lapas struktūra pārliecina par pievienoto vērtību un skaidri nopozicionē rezultātu un ieguvumus kursu apgūšanai.

Pārdošanai optimizēti teksti

Vienkārša un mērķauditorijai saprotama valoda ar emocionāli skaidro, kā šie kursi spēj uzlabot profesionālo sniegumu.

Previous slide
Next slide
Dizains, kas pārdod

Pavisam vienkāršs, taču košs un skaidri saprotams dizains ļauj koncentrēties uz saturu bez liekas uzmanības novēršanas.

TEHNISKI SPĒCĪGA BĀZE

Mājaslapa ir optimizēta ielādes ātrumam un glabājas uz droša servera, kā arī tiek tehniski regulāri atjaunināta.

PIEMĒRS #5

1-lapas mājaslapas izveide ECHO zirgu seglu inovācijas pārdošanai.

Previous slide
Next slide
Pārdošanai optimizēts izkārtojums

Praksē pārbaudīta 12 soļu pārdošanas lapas struktūra izglīto par nozarē izplatītu problēmu un pārliecina, kā tieši ECHO inovācija spēs to atrisināt.

Pārdošanai optimizēti teksti

Nozares leksikai pielāgota valoda ar emocionāli spēcīgiem izteiksmes līdzekļiem efektīvi paskaidro, kā ierīce strādā un kā tā uzlabo zirgu jāšanas sporta pārstāvju ikdienu “lielajā bildē”.

Previous slide
Next slide
Dizains, kas pārdod

Gaumīgs un mūsdienīgs dizains pārliecina par zīmola ekskluzīvo statusu un lieliski sasaucas ar nozares estētikas prasībām.

TEHNISKI SPĒCĪGA BĀZE

Mājaslapa ir optimizēta ielādes ātrumam un glabājas uz droša servera, kā arī tiek tehniski regulāri atjaunināta.

ATSAUKSMES

KO SAKA MŪSU KLIENTI

Par mūsu kompetenci vislabāk runā mūsu paveiktie darbi. Mūsu mājaslapu veidošanas stratēģija jau ir palīdzējusi dažādu sfēru un attīstības pakāpju uzņēmumiem audzēt ienākumus un palielināt klientu skaitu.

Daļa no manas dzīves ir saistīta ne tikai ar runas kursiem un konsultācijām, bet arī startupiem. Biju izmēģinājis uzbūvēt mājaslapas pats, mēģinot gan Wix, gan WordPress, taču bez rezultāta. Es sapratu, ka tās prasības, ko es esmu iedomājies mājaslapas izveidošanai, ir par augstu, lai es tās paveiktu pats - ne tikai dizainu un tekstus, bet arī mājaslapas hostingu un citas tehniskās nianses. Izlēmu piesaistīt aģentūru, taču man bija svarīgi, lai rezultāts ir ne tikai glīts un gaumīgs, bet arī pārdod. Esmu ļoti apmierināts ar Digital Drive Agency kompetenci gan no satura, gan dizaina viedokļa - mājaslapa ir vienkārša, taču ļoti spēcīga un pārliecinoša. Ir lietas dzīvē, ko mēs varam darīt paši, un ir lietas, kuras labāk atstāt profesionāļu rokās, ja patiešām gribas sasniegt izcilu rezultātu!
Oskars Priede
dienapec.lv, smartsaddlepad.com
Pirms sākām sadarboties ar Digital Drive, mēs izmantojām ļoti vienkāršas mārketinga tehnikas un mērķējām savas reklāmas uz ļoti plašu un nenoteiktu auditoriju, kas reti kad rezultējās kvalitatīvos klientos. Ar Digital Drive mēs kopā izveidojām jaunas pārdošanas lapas, kas mums iegūst daudz vairāk kvalitatīvus klientus nekā iepriekš. 4 mēnešu laikā uzbūvējām pilnīgi visu no nulles - mājaslapu, divas landing lapas un divus pārdošanas ceļus, kā arī Facebook reklāmas kampaņas konkrētiem klientu profiliem, kuras atkārtojot mums sanāk atkal un atkal piesaistīt jaunus klientus. Tagad mums ir vairāk kā 250 leads mūsu kontaktlistē un, pateicoties SEO optimizācijai, tie tikai aug. Šī stratēģija tiešām palīdzēja mūsu uzņēmumam augt.
Mārtiņš Tiltiņš
tivohus.com
Īsā laika posmā kopā ar Digital Drive mēs uzbūvējām ļoti mērķtiecīgu plānu, kā sasniegt 400 dalībniekus biohacking.lv konferencei un attīstīt pilnīgi jaunu nozari Latvijā. Daudzi neticēja, ka tas ir iespējams, bet ar pareiziem rīkiem, tehnisko un zināšanu atbalstu, un savu aktīvu iesaisti, mēs to paveicām. Paldies Kristiānam, Katei un komandai par aktīvu, mērķtiecīgu un galvenais uz pārdošanas rezultātu vērstu sadarbību.
Māris Žunda
biohacking.lv
Sešas nedēļas pirms Marketing Shake konferences sapratām, ka būs nepieciešama palīdzība ar pārdošanu caur Facebook un bijām jau dzirdējušas par Digital Drive komandas panākumiem pārdošanas kampaņu izveidē citiem projektiem, tāpēc izlēmām piesaistīt viņus palīgā. Īsā laikā tika izveidots gan pārdošanas lapas teksts, gan saturs, gan pašas kampaņas, kas sasniedza savu mērķi. Kopā pārdevām pilnīgi visas konferences biļetes beigās vēl paaugstinot cenas lielā pieprasījuma dēļ.
Zanda Lazda
kapitals.lv, marketingshake.lv
SIA Positive Company, visas tiesības aizsargātas.