VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
1.1. Šie
pirkšanas noteikumi kopā ar dokumentiem, kas norādīti šajos noteikumos, ir
paredzēti informācijas sniegšanai par SIA “Positive Company” (“Pārdevējs”), kā
arī interneta veikalā pārdodamo preču un pakalpojumu pirkšanas-pārdošanas
noteikumu (“Noteikumi”) izklāstīšanai personām, kas norādītas Noteikumu
5.1.punktā (“Pircējs”), un kuras iegādājas preces un pakalpojumus (“Preces un
pakalpojumi”) interneta veikalā adresē www.digitaldrive.lv.
1.2. Šie
Noteikumi tiek piemēroti, slēdzot jebkādus līgumus starp Pārdevēju un Pircēju
par Preču un pakalpojumu pārdošanu (“Līgums”). Pirms jebkādas Preču un
pakalpojumu pasūtīšanas interneta veikalā lūdzam rūpīgi izlasīt šos Noteikumus
un pārliecināties, ka tos pareizi sapratāt. Lūdzam pievērst uzmanību, ka pirms
pasūtījuma pabeigšanas, Pircējam ir pienākums piekrist šiem Noteikumiem
un Privātuma politikai, bet atsakoties to darīt, pasūtījuma pabeigšana un Preces
un pakalpojumi pasūtīšana nav iespējama.
1.3. Pircējs
tiek aicināts izdrukāt šos Noteikumus nākotnes vajadzībām.
1.4. Informējam
arī par to, ka šie Noteikumi var tikt grozīti Noteikumu 6. daļā noteiktajā
kārtībā. Katru reizi, pasūtot Preces un pakalpojumus, iesakām pārskatīt
Noteikumus tam, lai Pircējs būtu pārliecinājies, ka pilnībā saprot, ar kādiem
nosacījumiem konkrētajā gadījumā tiks veikts pasūtījums. Pēdējo reizi šie
Noteikumi tika atjaunoti 2020. gads 11.novembrī.
1.5. Šie
Noteikumi un jebkādi Līgumi starp Pārdevēju un Pircēju tiek sastādīti un slēgti
tikai valsts valodā.
2. Informācija
par Pārdevēju
2.1. Šie
Noteikumi tiek piemēroti, iegādājoties Preces un pakalpojumi adresē www.digitaldrive.lv (“interneta
veikals”). Pārdevējs ir SIA “Positive Company” – Latvijas sabiedrība, kas ir
pienācīgi reģistrēta un strādājoša Latvijas Republikā, juridiskās personas kods
40203072094, juridiskā adrese Aleksandra Grīna
bulvāris 13 – 27,
Rīga,
LV-1002. Pārdevēja PVN maksātāja kods ir LV40203072094.
3. Preces
un pakalpojumi
3.1. Interneta
veikalā sniegtajiem Preču un pakalpojumu attēliem ir ilustratīvs raksturs.
Neskatoties uz to, ka Pārdevējs dara visu iespējamo, lai Preču un pakalpojumu
krāsas tiktu atspoguļotas pēc iespējas precīzāk, Pārdevējs nevar garantēt, ka
Pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos Preču un pakalpojumu krāsas. Pircējs
saprot, ka Preces un pakalpojumi var nebūtiski atšķirties no to attēliem.
3.2. Preču
un pakalpojumu iepakojums var atšķirties no tā, kas ir parādīts interneta
veikalā sniegtajos attēlos.
3.3. Ja
vien nav norādīts citādi, visas Preces un pakalpojumi, kas ir piedāvātas
interneta veikalā, ir pieejamas. Gadījumā, ja pasūtīto Preci pārdot nav
iespējams Noteikumu 5.10. un 9.5.punktos norādīto apstākļu dēļ, Pircējs
nekavējoties tiek informēts par to e-pasta veidā vai ar citu saziņas līdzekļu
(pa telefonu vai ar SMS) palīdzību un šādas Preces un pakalpojumi pasūtījums
tiek atcelts.
3.4. Pārdevējam
ir tiesības noteikt minimālo un / vai maksimālo pasūtījuma daudzumu konkrētai
precei vienā pasūtījumā.
4. Personas
datu apstrāde
4.1. Pārdevējs
apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar Privātuma
politiku. Ņemot vērā to, ka Privātuma politikā ir norādīti
svarīgi Noteikumu nosacījumi, iesakām Pircējam rūpīgi izlasīt tos un
pārliecināties, ka visi Privātuma politikas noteikumi tam ir saprotami un
pieņemami.
5. Pirkšanas-pārdošanas
līguma noslēgšana
5.1. Šajā
interneta veikalā iegādāties Preces un pakalpojumus drīkst Pircēji:
a) fiziskās
personas, kuras sasniegušas 16 (sešpadsmit) gadu vecumu;
b) juridiskās
personas.
5.2. Pircējs,
piekrītot šiem Noteikumiem, apstiprina, ka tam ir tiesības pirkt Preces un
pakalpojumus šajā interneta veikalā.
5.5. Līgums
starp Pircēju un Pārdevēju uzskatāms par noslēgtu ar brīdi, kad Pircējs,
interneta veikalā ir izveidojis Preču un pakalpojumu grozu, norādījis Pircēja
vārdu, uzvārdu (latīņu burtiem) un piegādes adresi, precīzu pasta indeksu,
izvēlējies maksāšanas veidu un iepazinies ar šiem Noteikumiem, nospiež taustiņu
“Pasūtīt” un apmaksā pasūtījumu vai izvēlas apmaksas veidu, kas norādīts
Noteikumu 10.1. punkta b. apakšpunktā. Neapmaksājot Pasūtījumu, līgums tiek
uzskatīts par nenoslēgtu. Pārdevējam ir tiesības sazināties ar Pircēju,
izmantojot pasūtījumā norādīto tālruņa numuru vai e-pasta adresi, pamatojoties
uz noslēgto līgumu vai risinot radušās neskaidrības saistībā ar līguma
pildīšanu.
5.6. Kad
Pircējs iesniedz pasūtījumu un apmaksā to vai izvēlas Noteikumu 10.1. punkta b.
apakšpunktā norādīto maksāšanas viedu – tam tiek nosūtīts e-pasts, kas
apstiprina pasūtījuma saņemšanu.
5.8. Katrs
starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais līgums (pasūtījums) tiek reģistrēts un
uzglabāts interneta veikala datu bāzē.
5.9. Slēdzot
Līgumu, Pircējs piekrīt, ka pirkuma brīdī uz norādīto e-pasta adresi tiks
nosūtīts elektronisks PVN faktūrrēķins ar pirkuma informāciju. Faktūrrēķins
tiek sūtīts uz e-pastu darba dienās ne vēlāk kā 6 (sešu) darba dienu laikā no
brīža, kad Pircējs saņem Preces un pakalpojumus. PVN faktūrrēķins tiek
izrakstīts ar Preču un pakalpojumu nodošanas kurjeram vai Preču un pakalpojumu
saņemšanas/nodošanas (atkarībā no tā, kurš no Preču un pakalpojumu piegādes
veidiem tika izvēlēts un kurš no Pārdevēja piegādātājiem konkrētajā gadījumā
piegādā Preces un pakalpojumi) dienas datumu.
5.10. Gadījumā,
ja Pārdevējam nav iespējas pārdot Preci, piemēram, tāpēc, ka Preces un
pakalpojumi nav noliktavā, jo Prece vairs netiek tirgota, vai kļūdas dēļ,
kas ir saistīta ar interneta veikalā norādīto cenu, kā tas ir norādīts šo
Noteikumu 9.5. punktā, Pārdevējs par to informē Pircēju e-pastā vai ar citu līdzekļu
(pa telefonu vai ar SMS) palīdzību un pasūtījums tiks atcelts. Gadījumā, ja
Pircējs jau būs samaksājis par Preci, Pārdevējs atmaksās samaksātās summas 14
(četrpadsmit) kalendāro dienu laikā.
6. Tiesības
grozīt noteikumus
6.1. Pārdevējs
patur tiesības grozīt šos Noteikumus, tajā skaitā, bet ne tikai, saistībā ar:
a) apmaksas
noteikumu grozījumiem;
b) piemērojamo
tiesību aktu grozījumiem.
6.2. Katru
reizi, pasūtot Preces un pakalpojumus, Līguma starp Pārdevēju un Pircēju
slēgšanas nolūkā, būs spēkā tā Noteikumu redakcija, kas būs spēkā uz Līguma
slēgšanas dienu.
6.3. Katru
reizi grozot Noteikumus, pamatojoties uz šo Noteikumu 6. punktu, Pārdevējs
informēs Pircēju un paziņos par to, norādot, ka tika grozīti Noteikumi, un to
grozīšanas datums tiks norādīts šo Noteikumu 1.4. punktā.
7. Preču
un pakalpojumu atgriešana un vienpusēja atkāpšanās no Līguma patērētājam
izmantojot atteikuma tiesības
7.1. Pircējam,
kas ir patērētājs (fiziska persona), ir tiesības izmantot atteikuma tiesības,
nenorādot iemeslu, un atgriezt saņemtās Preces un pakalpojumus – šo Noteikumu
7.3. punktā norādītajā laika periodā. Šis noteikumus nozīmē, ka minētajā laika
periodā pārdomājot vai citu iemeslu dēļ nolemjot atteikties no Preces un
pakalpojuma, Pircējam ir tiesības paziņot Pārdevējam par savu lūgumu atgriezt preces
un pakalpojumu Pārdevējam un saņemt samaksāto naudu. Preces un pakalpojuma
atgriešanas izdevumi ir jāsedz Pircējam.
7.2. Pircējs
(patērētājs) nevar izmantot atteikuma tiesības Ministru kabineta noteikumu
Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos,
tai skaitā, bet ne tikai, ja:
a) Prece
tiek izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami
personalizēta (pielāgota Pircēja personīgajām vajadzībām);
b) Prece
ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
c) Pircējs
ir atvēris iepakojumu Precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar
atdot atpakaļ;
d) Prece
tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
e) Pircējs
ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
f) tiek
piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli, izņemot gadījumu, ja
tie tiek piegādāti saskaņā ar abonēšanas līgumu;
g) Pakalpojums
jau ir daļēji sniegts. Tādā gadījumā Pircējs norēķinās par jau sniegtā
pakalpojuma izdarīto daļu.
7.3. Pircēja
tiesības 14 dienu laikā vienpusēji atkāpties no Līguma, atgriezt Preces un
pakalpojumus Pārdevējam un saņemt naudu, izmantojot atteikuma tiesības, tiek
piemērotas tikai patērētājiem (fiziskām personām) un rodas ar Līguma
noslēgšanas dienu, kā tas ir definēts Noteikumu 5. punktā.
7.4. Pircējam,
kurš vēlas atgriezt Preces un pakalpojumus un atkāpties no Līguma, ir pienākums
nosūtīt Pārdevējam aizpildītu lūgumu brīvā formā, kurā būtu izklāstīts lēmums
par atteikšanos no Līguma. Saņemot Pircēja paziņojumu, Pārdevējs nekavējoties
nosūta apstiprinājumu par paziņojuma saņemšanu.
7.6. Pircējs
nekavējoties un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no
paziņojuma Pārdevējam par savu lēmumu par Preču un pakalpojumu atgriešanu (vai
atkāpšanos no Līguma) iesniegšanas dienas atgriež vai nodod Preces un
pakalpojumi Pārdevējam vai personai, kuru Pārdevējs ir pilnvarojis pieņemt Preces
un pakalpojumi. Termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja Pircējs Preces un
pakalpojumi nosūta pirms 14 (četrpadsmit) dienu termiņa beigām.
7.7. Tiesības
atgriezt Preces un pakalpojumus Pircējs var izmantot tikai tādā gadījumā, ja
netika nokavēts Preces un pakalpojumi atgriešanai noteiktais termiņš, kas
norādīts Noteikumu 7.3. punktā, un ja Preci būs iespējams atgriezt sākotnējā
stāvoklī un pārdot par pilnu vai samazinātu cenu.
7.8. Pircējam,
kurš atgrieza Preces un pakalpojumus, tiek atgriezta visa par Preci samaksātā
nauda, ieskaitot piegādes izdevumus. Saņemot Preces un pakalpojumus un
izvērtējot to kvalitāti, Pārdevējs atgriež naudu par Precēm ne vēlāk kā 14
(četrpadsmit) dienu laikā, ņemot vērā šo Noteikumu 7.13. punkta noteikumus.
7.10. Atgriežamai
Precei jābūt nesabojātai, nezaudējušai preču un pakalpojumu izskatu
(nesabojātas etiķetes, aizsargplēves u. tml.), kā arī tā nedrīkst būt lietota.
Visām atgriežamajām Precēm jābūt ar autentiskām etiķetēm, aizsargmaisiņiem un
ar tādiem pašiem piederumiem, ar kādiem tās tika pārdotas. Atgriežamajām Precēm
jābūt kārtīgā oriģinālā iepakojumā (ar instrukciju un garantijas talonu, ja tie
tika piegādāti ar Preci) tādā pašā sastāvā, kādā Pircējs to bija iegādājies.
Kopā jāatgriež arī par Precēm saņemtās dāvanas.
7.11. Atgriežot
Preci ir jāiesniedz PVN faktūrrēķins (tā numurs) un jānorāda pasūtījuma numurs.
7.12. Ja
Pircējs atgriež Preces un pakalpojumus to neatbilstošas kvalitātes dēļ,
Pārdevējs apņemas pilnībā atgriezt Pircējam par neatbilstošo Preci samaksāto
cenu un atlīdzināt piegādes un atgriešanas izdevumus.
7.13. Parastā
kārtībā Pārdevējs pārskaita atmaksājamās summas uz Pircēja norādīto bankas
kontu jebkurā Latvijas Republikā strādājošā bankā.
7.14. Pārdevējam
ir tiesības neatmaksāt Pircēja samaksātās summas tik ilgi, kamēr Preces un
pakalpojumi netiek atgrieztas Pārdevējam un netiek pārbaudīta to atbilstība
Noteikumu 7.9. un 7.10. punktiem.
7.15. Pircējam
ir tiesības atkāpties no Līguma pirms īpašumtiesību uz Precēm pāriešanas
Pircējam, t. i., līdz brīdim, kad Pircējs saņem Preces un pakalpojumus.
9. Preču
un pakalpojumu piegāde
9.1. Preču
un pakalpojumu piegāde un sniegšana notiek online formātā. Pēc apmaksas veikšanas Pircējs uzreiz var piekļūt saviem apmācību materiāliem https://digitaldrive.lv/mans-konts/ lapā ienākot ar savu e-pastu un paroli, kas tika izveidota veicot apmaksu
9.2. Preču
un pakalpojumu saņemšana konsultāciju veidā notiek 7 darba dienu laikā no apmaksas brīža par precīzu dienu un laiku vienojoties e-pastā vai telefona zvanā.
9. Preču
un pakalpojumu cena un piegādes izdevumi
9.1. Preču
un pakalpojumu cenas būs tādas, kādas ir norādītas interneta veikalā. Pārdevējs
dara visu saprātīgi iespējamo, lai nodrošinātu, ka Preču un pakalpojumu cenas
brīdī, kad Pircējs iesniedz pasūtījumu, ir pareizas. Ja Pārdevējs pamana, ka Preču
un pakalpojumu cenās ir neprecizitātes, tiek piemērots šo Noteikumu 9.5.
punkts.
9.2. Preču
un pakalpojumu cenas var mainīties, taču šādām izmaiņām nebūs ietekmes uz jau
noslēgtajiem Līgumiem.
9.3. Preču
un pakalpojumu cenas tiek norādītas, ieskaitot PVN (tur, kur tas tiek
piemērots) tādā apmērā, kāds tiek piemērots konkrētajā laikā Latvijas
Republikā. Gadījumā, ja PVN likme mainītos laika periodā no pasūtījuma dienas
līdz piegādes dienai, cena var mainīties, ņemot vērā PVN apmēra izmaiņas,
izņemot gadījumus, ja Pircējs par Precēm pilnībā norēķinājās pirms PVN likmes
grozījumu spēkā stāšanās. Pārdevējs par šādām cenas izmaiņām rakstiski informē
Pircēju un nodrošina iespēju Pircējam iegādāties Preci par cenu, kas ir
koriģēta, ņemot vērā grozīto PVN likmi vai atsaukt pasūtījumu. Pasūtījums
netiek pildīts tik ilgi, kamēr netiek saņemta Pircēja atbilde. Gadījumā, ja ar
Pircēju neizdodas sazināties, izmantojot tā norādītos kontaktus, tiek pieņemts,
ka pasūtījums ir atsaukts un Pircējs par to tiek informēts rakstiski.
9.4. Preču
un pakalpojumu cenas neietver pasūtījuma sagatavošanas, piegādes un preču un
pakalpojumu uznešanas izdevumus.
9.5. Ņemot
vērā to, ka Pārdevēja interneta veikalā tiek piedāvāts ļoti plašs Preču un
pakalpojumu sortiments, neskatoties uz visiem Pārdevēja saprātīgiem centieniem,
nevar izslēgt gadījumu, ka Preces un pakalpojumi cena var būt norādīta
nepareizi no Pārdevēja neatkarīgas tehniskās kļūdas dēļ. Gadījumā, ja Pārdevējs
konstatē, ka Preču un pakalpojumu cena ir norādīta nepareizi, Pārdevējs par to
informē Pircēju pa epastu vai ar citu saziņas līdzekļu (telefoniski vai SMS)
palīdzību un atceļ pasūtījumu. Pircējam, ja tas vēlas iegādāties to pašu Preci par
jauno pareizi norādīto cenu, tā ir jāpasūta no jauna.
10. Apmaksa
10.1. Par
Precēm Pircējs var norēķināties:
a) ar
bankas pārskaitījumu uz Pārdevēja kontu, kas norādīts PVN priekšapmaksas
faktūrrēķinā;
b) maksājuma
(kredīta vai debeta) karti;
10.2. Juridiskām
personām ieteicams rīkojuma informācijā norādīt uzņēmuma reģistrācijas numuru
ātrākai maksājuma identifikācijai. Šādā veidā pasūtījums sistēmā tiks ātrāk apstiprināts
un tiks uzsākta ātrāka tā izpilde.
11. Pircēja
pienākumi
11.1. Pircējs
apņemas pirkuma formā sniegt tikai pareizu un pilnīgu informāciju. Mainoties
reģistrācijas formā norādītajai informācijai, Pircējam ir pienākums
nekavējoties to atjaunot.
11.2. Pircējs
apņemas godīgi un pareizi izmantot interneta veikalu, nekaitēt tā darbam vai stabilai
darbībai. Ja Pircējs neievēro šo saistību, Pārdevējam ir tiesības bez
iepriekšēja brīdinājuma ierobežot, apstādināt (izbeigt) Pircēja iespēju
izmantot interneta veikalu un Pārdevējs neatbild ne par kādiem ar to saistītiem
Pircēja zaudējumiem.
11.3. Pircējam
ir pienākums samaksāt par pasūtītajām Precēm un pakalpojumiem un pieņemt tās šo
Noteikumu noteiktajā kārtībā.
11.4. Neskatoties
uz pienākumiem, kas paredzēti citos Noteikumu punktos, Pircējs apņemas pirms Preces
un pakalpojumi lietošanas sākuma (tajā skaitā arī pirms tās salikšanas kopā,
montāžas u. tml.) apskatīt Preci un pārliecināties, ka saņemtā Prece ir tā,
kuru Pircējs pasūtīja.
11.5. Pircējam
ir pienākums ievērot citas šajos Noteikumos un Latvijas Republikas tiesību
aktos paredzētās prasības.
12. Ražotāja
garantija
12.1. Dažām
Pārdevēja pārdodamajām Precēm tiek nodrošināta ražotāja garantija. Informācija
par garantiju un piemērojamiem nosacījumiem ir norādīti ražotāja garantijā, kas
iesniegta ar Precēm.
12.2. Ražotāja
garantija papildina Pircēja tiesības, kas ir saistītas ar nekvalitatīvām
Precēm.
13. Pārdevēja
pienākumi
13.1. Pārdevējs
apņemas:
a) veltīt
visas pūles, nodrošinot apstākļus, lai Pircējs varētu pienācīgi izmantot
interneta veikala sniegtos pakalpojumus;
b) cienīt
Pircēja privātumu, Pircēja personas datus apstrādāt tikai Noteikumos, Privātuma
politikas un Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā
kārtībā.
13.2. Pārdevējs
apņemas ievērot visas šajos Noteikumos norādītās prasības.
14. Preču
un pakalpojumu kvalitāte
14.1. Pārdevējs
garantē Preču un pakalpojumu kvalitāti (likumiskā kvalitātes garantija).
Pārdevējs dažādiem Preču un pakalpojumu veidiem piešķir noteiktā laikā
periodā spēkā esošu kvalitātes garantiju, kuras konkrēts termiņš un citi
nosacījumi ir norādīti dokumentos, kas tiek iesniegti kopā ar Preci.
14.2. Preču
un pakalpojumu trūkumi tiek novērsti, kā arī neatbilstošas Preces un pakalpojumi
tiek aizstāti vai atgriezti, pamatojoties uz šajos Noteikumos nostiprināto
kārtību un ņemot vērā piemērojamo Latvijas Republikas tiesību aktu prasības.
14.3. Pircējs,
kurš vēlas iesniegt sūdzību par nekvalitatīvām vai nepilnīgas komplektācijas
Precēm un pakalpojumiem, to izdarīt var pa e-pastu info@digitaldrive.lv.
14.4. Iesniedzot
sūdzību, Pircējam ir jāpievieno Preces un pakalpojumi iegādes PVN faktūrrēķins
(tā numurs) un jānorāda šāda informācija:
a) Preces
un pakalpojuma pasūtījuma numurs;
b) jānorāda
Preces un pakalpojuma defekts, bojājuma pazīmes vai trūkstošā daļa;
c) jāiesniedz
citi pierādījumi, piemēram, Preces un pakalpojuma fotogrāfija, nekvalitatīvās
vietas fotogrāfija (ja tas ir mehānisks bojājums un to ir iespējams
nofotografēt), Preces un pakalpojuma iepakojuma fotogrāfija u. c.
14.5. Iesniedzot
sūdzību, Pircējam ir jānorāda viens no veidiem, kādā Pircējs vēlas, lai
pretenzija tiktu atrisināta:
a) Pārdevējam
bez atlīdzības saprātīgā termiņā novēršot Preces un pakalpojumi neatbilstību –
trūkumus, ja trūkumus iespējams novērst;
b) attiecīgi
samazināt pirkuma cenu;
c) aizstāt
Preci ar analoģisku atbilstošas kvalitātes Preci vai pakalpojumu, izņemot
gadījumus, ja trūkumi ir nelieli vai tie radās Pircēja vainas dēļ;
d) atcelt
Līgumu un atmaksāt Pircējam par Preci vai pakalpojumu samaksāto naudas summu,
ja neatbilstošas kvalitātes Preces un pakalpojumi pārdošana ir būtisks pasūtījuma
pārkāpums.
14.6. Izskatot
pretenziju, atbilde tiek sniegta 14 (četrpadsmit) dienu laikā.
14.7. Par
garantijas apkopes jautājumiem Pircējs var interesēties arī pa tālruni +371 20414111
vai uzdodot jautājumus, rakstot uz e-pastu: info@digitaldrive.lv.
15. Atbildība
15.1. Pircējs
atbild par darbībām, kas veiktas, izmantojot interneta veikalu, tajā skaitā,
bet ne tikai, par pirkuma formā sniegto datu pareizību. Pircējs uzņemas
atbildību par sekām, kas radās reģistrācijas formā sniegto datu kļūdu vai
neprecizitātes dēļ.
15.2. Aizpildot
pirkuma formu interneta veikalā, Pircējs atbild par savu pieslēgšanās datu
uzglabāšanu un (vai) nodošanu trešajām personām. Ja interneta veikalā
sniedzamos pakalpojumus izmanto trešās personas, pieslēgušās interneta
veikalam, izmantojot Pircēja pieslēgšanās datus, Pārdevējs šādu personu uzskata
par Pircēju un Pircējs atbild par visām šādas trešās personas darbībām, kas
veiktas interneta veikalā.
15.3. Pārdevējs, ciktāl
tas nav pretrunā ar piemērojamiem tiesību aktiem, tiek atbrīvots no jebkādas
atbildības tajos gadījumos, kad zaudējumi rodas tāpēc, ka Pircējs, neņemot vērā
Pārdevēja rekomendācijas un savas saistības, neiepazinās ar šiem Noteikumiem,
šo Privātuma politiku un citiem Noteikumos norādītajiem dokumentiem, lai gan
šāda iespēja tam tika nodrošināta.
15.4. Pircējam
ir pienākums nodrošināt savu pieslēgšanos interneta veikalam datu drošu
uzglabāšanu un tos neatklāt, kā arī nodrošināt, ka dati ir zināmi tikai pašam
un datus izmanto tikai pats Pircējs, kā arī nenodot un arī citos veidos neradīt
iespēju citām personām ar šiem datiem iepazīties vai tos izmantot. Ja rodas
aizdomas, ka pieslēgšanās datus varēja uzzināt cita persona, nekavējoties
jāpaziņo par to Pārdevējam, kā arī nekavējoties jāinformē Pārdevējs par
pieslēgšanās interneta veikalam datu pārkāpumu vai izpaušanu. Visas darbības,
kas veiktas, izmantojot Pircēja atpazīšanas kodu, uzskatāmas par Pircēja
veiktām, un Pircējs uzņemas pilnu atbildību par šādu darbību sekām.
15.5. Par
Līguma, kas noslēgts izmantojot interneta veikalu, pārkāpumu puses atbild
Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
15.7. Pārdevējs
piegādā Preces un pakalpojumus tikai personīgai lietošanai. Pircējs apņemas
neizmantot pārdodamās Preces un pakalpojumi komerciālos, uzņēmējdarbības vai
tālākpārdošanas nolūkos, un Pārdevējs nebūs atbildīgs par jebkādu Pircēja
negūto peļņu, uzņēmējdarbības zaudējumiem, darbības traucējumiem vai
zaudējumiem saistībā ar zaudētām uzņēmējdarbības iespējām.
15.8. Pārdevējs
neatbild par citu uzņēmumu vietnēs sniegto informāciju, pat ja Pircēji nokļūst
šajās vietnēs, izmantojot Pārdevēja interneta veikalā esošo norādi.
16. Notikumi
ārpus Pārdevēja kontroles
16.1. Pārdevējs
nebūs atbildīgs par Līguma vai jebkādu saistību saskaņā ar Līgumu nepildīšanu
vai izpildes kavēšanu, ja šāda nepildīšana vai kavēšana radās saistībā ar
notikumiem ārpus Pārdevēja kontroles, kā tas ir definēts šo Noteikumu 16.2.
punktā.
16.2. Notikums
ārpus Pārdevēja kontroles nozīmē jebkādas darbības vai notikumu, kuru Pārdevējs
pamatoti nevar kontrolēt.
16.3. Gadījumā,
ja notiek notikums ārpus Pārdevēja kontroles, kas ietekmē pienācīgu Pārdevēja
saistību izpildi saskaņā ar Līgumu:
a) Pārdevējs
nekavējoties informēs Pircēju; un
b) Pārdevēja
saistību, kas izriet no Līguma, izpilde tiks apstādināta un saistību izpildes
termiņš tiks pagarināts par termiņu, kas vienāds ar notikuma ārpus Pārdevēja
kontroles ilgumu. Ja notikumi ārpus Pārdevēja kontroles ietekmē Preču un
pakalpojumu piegādi Pircējam, Pārdevējs saskaņos jaunu piegādes datumu pēc
Pārdevēja notikumu ārpus Pārdevēja kontroles beigām.
17. Informācijas
sūtīšana
17.1. Noteikumos
izmantotais jēdziens “rakstiski” ietver arī e-pastus.
17.2. Pircējs,
lai sazinātos ar Pārdevēju rakstiski vai gadījumā, ja Noteikumos ir paredzēts
Pircēja pienākums sazināties ar Pārdevēju rakstiski, sūta Pārdevējam e-pastu uz
adresi info@digitaldrive.lv. Pārdevējs rakstiski informēs Pircēju par paziņojuma
saņemšanu (parasti ar e-pasta vēstuli). Atteikuma tiesību izmantošanas un
atkāpšanās no Līguma nolūkā Pircēja vēršanās pie Pārdevēja kārtība ir paredzēta
šo Noteikumu 7. punktā.
17.3. Pārdevējs
visus paziņojumus Pircējam sūta uz Pircēja pirkuma formā norādīto e-pasta
adresi.
18. Citi
noteikumi
18.1. Jebkuram
Līgumam, kas tiek slēgts starp Pārdevēju un Pircēju, tiek piemēroti šie
Noteikumi kopā ar dokumentiem, kas ir skaidri norādīti Noteikumos. Jebkādas atkāpes
no šiem Noteikumiem ir spēkā tikai tādā gadījumā, ja tās ir noformētas ar
rakstisku dokumentu.
18.2. Pircējam,
ņemot vērā Latvijas Republikas tiesību aktus, ir noteiktas tiesības, kas ir
saistītas ar neatbilstošas kvalitātes Precēm. Nekāds šo Noteikumu nosacījums
nebūtu jāinterpretē kā tāds, kas aprobežo vai ierobežo šādu tiesību
izmantošanu.
18.3. Pārdevējam
ir tiesības nodot savas tiesības un pienākumus saskaņā ar Līgumu trešajai
personai vai personām, taču šādu tiesību un pienākumu nodošanai nebūs nekādas
ietekmes uz Pircēja tiesībām un Pārdevēja saistībām saskaņā ar šiem
Noteikumiem. Šādas nodošanas gadījumā Pārdevējs informēs Pircēju, sniedzot
informāciju par nodošanu interneta veikalā.
18.4. Pircējam
nav tiesību nodot visas vai daļu tiesību vai saistību, kas izriet no šiem
Noteikumiem, trešajai personai vai personām bez Pārdevēja rakstiskas
piekrišanas.
18.5. Ja
kādu no šiem Noteikumiem tiesa atzīst par nelikumīgu, nederīgu vai
nepiemērojamu, pārējie šo Noteikumu nosacījumi paliek spēkā un piemērojami
pilnā apmērā. Jebkurš šo Noteikumu nosacījums, kas atzīts par nelikumīgu,
nederīgu vai nepiemērojamu tikai daļēji vai noteiktā apmērā, paliks spēkā tādā
apmērā, kādā tas netika atzīts par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu.
18.6. Ja
šajos Noteikumos nav norādīts citādi, jebkāda Pārdevēja kavēšanās, kas ir
saistīta ar savu tiesību saskaņā ar šo Līgumu izmantošanu, nenozīmē Pircēja
atbrīvošanu no saistību izpildes vai atteikšanos no šīm tiesībām, bet atsevišķa
vai daļēja jebkuras saistības izpilde vai jebkuras tiesības atsevišķa vai
daļēja izmantošana nenozīmē, ka šīs saistības nav jāpilda vai šīs tiesības
nevar turpmāk izmantot.
18.7. Šiem
Noteikumiem un attiecībām starp pusēm saskaņā ar šiem Noteikumiem (tajā skaitā
arī Līguma slēgšanas, spēkā esamības, piemērošanas un izbeigšanas jautājumiem)
piemērojami Latvijas Republikas likumi, un tie skaidrojami, pamatojoties uz
Latvijas Republikas likumiem.
18.8. Katrs
strīds, nesaskaņa vai prasība, kas izriet no šiem Noteikumiem vai ir saistīti
ar šiem Noteikumiem, to pārkāpšanu, izbeigšanu vai spēkā esamību, galīgi
izšķirami Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
18.9. Lūgumus
vai sūdzības par Pārdevēja interneta veikalā iegādāto Preci vai pakalpojumu Pircējs
var iesniegt elektroniskajā patērētāju strīdu izšķiršanas platformā http://ec.europa.eu/odr/.
18.10. Patērētāju
strīdus ārpustiesas kārtībā izšķir Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas
komisija, kas atrodas Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, Latvija, http://www.ptac.gov.lv/lv.
Saziņa ar mums
SIA Positive Company
Aleksandra Grīna bulvāris 13 – 27, Rīga, LV-1002
E-pasts: info@digitaldrive.lv
Juridiskā informācija:
SIA “Positive Company”
40203072094
LV40203072094
Aleksandra Grīna bulvāris 13 – 27,
Rīga, LV-1002
“SWEDBANK” AS
LV85HABA0551043768670
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22