Kāpēc Tava ideja vai bizness nepelna?

Kādreiz gan manas, gan tagad manu klientu idejas bieži vien nenostrādā un izgāžas – tiek iztērēta kaudze naudas reklāmā, mārketinga materiālos, produkta izstrādē un beigās izrādās, ka cilvēki vienkārši nepērk.

Kāpēc tā notiek?

VAI CILVĒKIEM TO VAJAG?

Visbiežākais iemesls, ar ko esmu saskāries ir, ka tirgum (cilvēkiem) vienkārši nevajag to, ko Tu piedāvā (nav produkta-tirgus saderības).

Problēma ļoti bieži rodas brīdī, kad idejas tiek realizētas un bīdītas, balstoties uz ideju autoru emocijām.

Slikti iemesli, kāpēc cilvēki sāk biznesu:

  • Viņi ir iedegušies par kādu lietu, piemēram, jogu, tēju vai velosipēdiem
  • Viņiem liekas, ka priekšnieks ir muļķis un viņi varētu labāk;
  • Viņiem izdomātais produkts vai pakalpojums liekas labākais pasaulē (kaut arī nevienam citam viņi nav jautājuši);
  • Viņi vienmēr ir gribējuši savu biznesu;
  • Viņiem liekas, ka šim noteikti ir jāstrādā, un tā ir liela problēma.

Ne velti latviešiem ir teiciens, ka ja liekas, tad var sasisties.

UZŅĒMUMU X FAKTORS

Esmu saticis ļoti, ļoti maz biznesu un startup cilvēku, kuriem ir datos un stratēģijā pamatots lēmums sākt un attīstīt kādu ideju. Un pārāk daudz cilvēku mūsdienās stāsta, cik viegli un “stilīgi” ir būt uzņēmējam. Elons Masks ir mūsu paaudzes rokzvaigzne un visi pēkšņi grib būt uzņēmēji.

Šie visi ir nepareizie iemesli pievērsties biznesam un idejai.

Patiesībā nevienam neinteresē ne Tu, ne tas, cik liels muļķis ir Tavs priekšnieks, ne tas, cik ļoti Tu vienmēr esi gribējis savu biznesu.

Vienīgais, kas cilvēkus interesē ir KAS VIŅIEM NO TĀ? Kā Tavs produkts un pakalpojums palīdzēs atrisināt viņu problēmu vai kā tas palīdzēs to izdarīt daudz labāk nekā viņi risina konkrēto problēmu pašreiz?

Es arī apzinos, cik ļoti grūti un garlaicīgi ir veikt nedēļām garu konkurentu un tirgus izpēti, bet, atrodot atbildes uz dažiem vienkāršiem jautājumiem un atbildot patiesi (vismaz sev), Tu ietaupīsi simtiem stundu un tūkstošiem eiro. Kā to izdarīt?

KĀ SĀKT UZŅĒMĒJDARBĪBU GUDRI?

 

Pirmais, nodefinē ļoti konkrēti, kas ir Tavs tirgus – kas ir šie cilvēki un kur viņi atrodas

Otrais, saproti, cik daudz viņu ir. Un šeit neder atbilde, ka visas sievietes vecumā no 18-50 Rīgā gribēs apmeklēt Tavus jogas kursus, jo mēs abi zinām, ka tā nav taisnība.

Sameklē, cik reāli daudz cilvēku apmeklē Tavu konkurentu kursus un Tu sapratīsi, vai spēsi būt labāks un ar ko Tu varēsi viņus pārvilināt.

Trešais – saproti, kas ir lietas, kas šos cilvēkus vieno un kur viņi apgrozās (piemēram, tos vieno joga un apgrozas jogas un veselīga dzīvesveida Facebook grupās).

Galā izveido pavisam vienkāršu piezemēšanās lapu ar piedāvājumu, apraksti detaļās savu pakalpojumu, ieliec cenu un blakus pogu pirkt.

Tagad nopublicē savu piezemēšanās lapu vietās, kur šie cilvēki apgrozas un skaties, kas notiks. Tikai klikšķi uz šīs pogas Tev iedos patieso bildi, cik kādam ļoti interesē Tavs piedāvājums.

Ja Tu, pat neizveidojot savu studiju, nevari dabūt, lai cilvēki klikšķina, tad nekas nemainīsies arī, kad Tev būs sava studija.

Šis ir īstais brīdis, kad sākt strādāt pie savas idejas – saprast, cik liels būs tirgus, kā Tu šos cilvēkus dabūsi uz savu produkta vai pakalpojuma lapu un kādam ir jābūt piedāvājumam, lai viņi gribētu spiest uz pogas pirkt.

Nav vienkārši, bet ja tas būtu vienkārši, tad katram būtu savs miljons dolāru bizness.

Es Tev ticu un turpināšu palīdzēt un dalīties ar pieredzi un idejām, kā efektīvāk risināt visas šīs problēmas, tāpēc seko man šeit un citos sociālajos kanālos, lai neko nepalaistu garām.

Lai Tev izdodas!

Kristiāns

Visi mūsu bestselling kursi vienuviet - izmanto īpašos piedāvājumus!
JAUNUMS - VISI ĪPAŠIE PIEDĀVĀJUMI VIENUVIET

APGŪSTI PĀRDOŠANU INTERNETĀ UN SOCIĀLAJOS TĪKLOS - SOLI PA SOLIM!

Mēs gribam, lai Tev izdodas – apskati mūsu īpašos piedāvājumus apmācību kursiem un sāc mācīties, kā gudri pārdot internetā!

Dalīties ar šo rakstu:

Lasi tālāk

Mājaslapas

Iekšējais, ārējais un lokālais SEO — kāda ir atšķirība?

Visticamāk, tā Tu esi saskāries ar trim jēdzieniem — iekšējais, ārējais un lokālais SEO. Šajā bloga rakstā ieskicēsim, kas tad SEO vispār pats par sevi ir, kam tas ir paredzēts, kā arī apskatīsim galveno SEO veidu ieguvumus un atšķirības.

Četru cilvēku komanda, kas veido ētisku mārketinga komunikāciju krīzes laikā
Digitālais mārketings

Kā piekopt ētisku mārketingu?

Šajā bloga rakstā mēs esam apkopojuši pāris ieteikumus ētiskam mārketingam, ko var piekopt ikviens zīmols krīzes situācijās.

Mūsu mārketinga noslēpumi Tavā
e-pasta kastītē!

Gribi uzzināt, kāpēc 6 139 darītāji, uzņēmēji un mārketinga entuziasti paliek pierakstījušies mūsu iknedēļas jaunumiem? Atstāj savu e-pastu zemāk un uzzini!

Tavi dati ir drošībā. Mēs Tev nesūtīsim spamu un nepārdosim Tavus datus trešajām pusēm, kā arī jebkurā brīdī varēsi atrakstīties! Vairāk lasi privātuma politikā.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu labāku mājaslapas lietošanas pieredzi.